רמי גרינברג צילום מטה גרינברג
רמי גרינברג צילום מטה גרינברג

רמי גרינברג לקראת ועידת החינוך של פתח תקוה: "החינוך הוא הבסיס החזק ביותר להצלחה בחיים"

ראש העירייה, רמי גרינברג, יפתח מחר (חמישי) את ועידת החינוך של פתח תקוה. "אנחנו שמים דגש על החינוך בכל הפרמטרים", הוא אומר

פורסם בתאריך: 21.8.19 07:21

ועידת החינוך של פתח תקוה תתקיים בעיר זו השנה השנייה והיא חלק מחודש החינוך של העיר וחלק מוועידת החינוך של ערי ישראל שמתקיימת החודש -ב-11 ערים ברחבי הארץ. הוועידה תתקיים ביום חמישי הקרוב, ה-22.8, בקרית המוזיאונים – יד לבנים, ברחוב ארלוזורוב 30, בין השעות 9:00-13:30 וההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מומלץ להירשם מראש באתר מלאבס (לפרטים והרשמה כנסו כאן).
את הוועידה יפתח ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג. "פתח תקווה שמה לנגד עיניה את נושא החינוך כדבר שהוא ראשון במעלה, כיאה לעיר מתפתחת שתהפוך להיות המטרופולין הגדול ביותר בארץ", אומר גרינברג רגע לפני הוועידה. "כחלק מזה, אנחנו שמים דגש על החינוך וזה בא לידי ביטוי בכל הפרמטרים, החל מהשקעה במוסדות החינוך, הקמת בתי ספר חדשניים וחדשים שנותנים פריסה ומענה בכל שכונות העיר", הוא מסביר.

גרינברג מציין שהשנה השקיעה העירייה בכל המבנים הוותיקים בעיר מעל ל-50 מיליון שקלים. "בנוסף אנחנו פועלים להביא את כוח האדם האיכותי ביותר, גם במנהלים וגם במורים, וכן בצוות הניהולי במינהל החינוך. אנחנו משקיעים מאות מיליונים מעבר לסבסוד של משרד החינוך וזה בא לידי ביטוי גם בנושא התברואתי בבתי הספר, החינוכי, הפדגוגי והערכי על מנת לפתח את ילדי העיר מגיל צעיר ועד בגרות. עיריית פתח תקווה דואגת לעטוף את הילדים בעיר מגיל אפס והשנה הקמנו את היחידה לפיקוח על הפעוטונים והגיל הרך וזה לצד קידום גני הילדים, בתי הספר היסודיים, העל היסודיים וכן מכללת העיר. אנחנו פועלים להקמת מוסד להשכלה גבוהה חדיש ומתקדם שיציע מקצועות ייחודים לעיר. אנחנו משקיעים בחינוך עד גיל גמלאים. אנחנו מקיפים את התושב מגיל אפס ועד 120 ופועלים בכל מה שקשור לחדשנות וקידום מקצועות העתיד והמחר ולצורך כך, אנחנו מקיימים שיתוף פעולה עם כל החברות המובילות במשק במסגרת בתי הספר. החברות תורמות לחינוך, לקדמה ולטכנולוגיה מתקדמת".
גרינברג מסכם: "אני אמשיך להוביל את העיר בכל הפרמטרים ואהפוך אותה למטרופולין הגדול והחזק, בדגש על החינוך ושיתוף פעולה עם כל אנשי המקצוע, ועד ההורים, ודאגה לכל תלמיד ותלמידה בכל מה שמתבקש. החינוך הוא הבסיס החזק ביותר להצלחה בחיים, להשתלבות בחברה וחשוב לקידום הערכים הלאומיים החשובים לנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם החינוך כל כך חשוב למה ביטלו לנו את ההסעות איך הילדים יגיעו לגן ולבית ספר?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר