רון כץ בוועידת החינוך של פתח תקוה. צילום עזרא לוי
רון כץ בוועידת החינוך של פתח תקוה. צילום עזרא לוי

רון כץ בוועידת החינוך של פתח תקוה: "הפיקוח על הצהרונים הפרטיים פרוץ. הקמנו יחידה מיוחדת" (וידיאו)

ועידת החינוך של פתח תקוה מתקיימת בשעה זו בקריית המוזיאונים בעיר. ראש מינהל החינוך רון כץ אמר גם כי "מוסדות החינוך צריכים לשרת את הציבור ואת התלמידים בבוקר ואחר הצהריים"

פורסם בתאריך: 22.8.19 10:53

ועידת החינוך של עיתון מלאבס ורשת שוקן, המתקיימת זו השנה השנייה, נפתחה הבוקר בקריית המוזיאונים בפתח תקוה בדברים של ממלא מקום ראש העירייה, וראש מינהל החינוך, רון כץ. "אני רוצה לברך ולומר תודה שהגעתם לעשות את הדבר הכי חשוב שיש ולדבר על חינוך. 62 אלף תלמידים יתחילו את שנת הלימודים הקרובה. השקענו בשיפוצי קיץ, סכומים שמעולם לא השקיעו בפתח תקוה. זה סכום מדהים ולא מובנת מאליה הדחיפה הכל כך משמעותית וההבנה של ראש העירייה שיש קשר בין המקום הפיזי לבין הלמידה הפדגוגית. אנחנו מאמינים במשהו פשוט – תלמיד טוב, הוא תלמיד שטוב לו, ועל כך ניתן את הדגש הטוב ביותר ללמידה אפקטיבית לתלמידי העיר. אני גאה על השיתוף האמיתי והנכון והפורה עם ועד ההורים. יו"ר הוועד אנה נבות נמצאת בכל דיון שנראה להורים חשוב ושיתוף הפעולה יביא לתוצאות טובות ביותר. אני מאוד מאמין בשיתוף הזה ובזכות זה אנחנו לומדים איך עושים את החינוך 24 שעות. הוא הרי לא נגמר כשבית הספר נסגר והוא ממשיך גם בשעות אחר הצהריים".

צפו בדברים של רון כץ בוועידה:

כץ הוסיף כי בעירייה מקדמים תוכניות חדשות, אחת מהן בשיתוף פעולה עם השירות הפסיכולוגי החינוכי, בנושא הדרכה הורית. פרויקט נוסף הוא "פרויקט הטלפון הנבון" במערכת החינוך היסודי. "תלמידים חשופים לתכנים בעייתים בטלפונים שלהם. עכשיו יש אופציה אחרת. בשיתוף ועד ההורים ננסה לאפשר את המעבר הזה בצורה המיטבית והמשמעותית. זה לא יהיה קל. נשים את הדגש על נושא נוסף אותו אנחנו מקדמים, והוא זה פיקוח ובקרה על כל נושא גילאי אפס עד שלוש. הפיקוח על הצהרונים הפרטיים פרוץ ברמה הלאומית ואנחנו שמים את הדבר היקר לנו ביותר בידיים לא מפוקחות. זה הדאיג אותנו, ואותי ברמה האישית, ובפתח תקווה קיבלנו ההחלטה ובתמיכת ראש העירייה הקמנו יחידה שמפקחת על הנושא הזה כבר השנה" .

כץ הוסיף: "אנחנו מאמינים שנבחרנו כדאי לשרת את הציבור. אין נושא שלא נגענו בו, אם מדובר על הסעות של החינוך המיוחד שפתרנו את הבעיות היום ומצאנו תקציב עירוני, פיקוח על הצהרונים, שיפוצי קיץ בקנה מידה חסר תקדים ובניית מוסדות חינוך חכמים שבתפיסה שלנו צריכים לשרת את הציבור ואת התלמידים בבוקר ואחר הצהריים. אני מברך אתכם, שהגעתם לעיר פתח תקווה שמובילה את החינוך ברמה הארצית, תמשיך להוביל את החינוך ברמה הארצית, בזכות ראש עיר שאכפת לו ונותן הרבה לחינוך ומקצה משאבים רבים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב העירהכל

    הכל טוב ויפה אנשי החינוך שכחו את תרומת המאבטחים צריך לתת להם יותר
    דחיפה קדימה ולשלם להם כמו מורה וגננת
    חופשות וחגים להוסיף להם שכר יותר נורמלי ומה קורה עים הגנים פשוט הפקירו
    אותם לסירת שמימלא אינה עושה כלום
    חוץ מאשר להפגין רכיבה על אופנוע אין
    כמו מאבטח שנימצא במקום בשעת הצורך
    כמו כן המאבטח נימצא תחת ביקורת
    קשה אסור לא לזוז מהעמדה ואיך הוא
    צריך שרותים אין לא שרותים במקום
    הוא חייב לעזוב את העמדה כדי ללכת
    לשירותים מיצד שני הביקורת היום יומית
    היא היא בילתי ניסבלת הכל נופל עליך
    עים משכורת עלובה לא כדאי לעבוד
    במוסדות חינוך מאה מפקחים על הראש
    שלך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר