ענת זנזורי. צילום זאב שטרן
ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

ענת זנזורי הגישה תלונה במשטרה נגד פעיל איכות סביבה מאם המושבות

זנזורי התלוננה על איומים לכאורה, במסגרת התכתבות בין התושב נגדו התלוננה, לבין אדם אחר. התושב, לירון פדר: "דברי נאמרו כהלצה ולא הייתה בהם כל כוונה לפגוע או להעליב. לצערי, הדברים יצאו מפרופורציה ואין לכך מקום"

פורסם בתאריך: 25.8.19 12:52

סגנית ראש העירייה, ענת זנזורי, הגישה אתמול (שבת) תלונה במשטרה בגין איומים לכאורה מצד תושב שכונת אם המושבות, לירון פדר, שבשל כך זומן לחקירה במשטרה. עם זאת, יש לציין כי הוא לא נחקר באזהרה.
המקרה התרחש יום קודם לתלונה, כלומר ביום שישי, אך התלונה עצמה הוגשה בשבת. ענת זנזורי סירבה להתייחס לנושא בינתיים מאחר והוא נמצא תחת חקירה. מדובר לכאורה בהתכתבות בין פדר לבין אדם אחר בנושא איכות הסביבה, שם נאמר לכאורה משהו מאיים שנשלח לזנזורי, שהיא גם מחזיקת תיק איכות הסביבה, שהגישה את התלונה.
פדר התייחס היום למקרה: "לא הייתה התכתבות איתה באופן ישיר אלא עם מישהו אחר באופן פרטי. אין פה כלום. החקירה עצמה הייתה עשר דקות והלכתי. הייתי בצפון עם משפחתי והתקשרו אלי מתחנת פתח תקווה וביקשו ממני להגיע וכך עשיתי כאדם שומר חוק. המתנתי לחוקר במשך שלוש שעות, נחקרתי בפועל כעשר דקות בלבד, ובסיום החקירה עזבתי את התחנה וכשגם המשטרה אמרה שאין פה כלום. איכות הסביבה היא בדמי. דרכי תמיד הייתה ונותרה עניינית ולטובת התושבים במטרה לפתור ולטפל בבעיות בשכונת אם המושבות. דברי נאמרו כהלצה ולא הייתה בהם כל כוונה לפגוע או להעליב. לצערי, הדברים יצאו מפרופורציה ואין לכך מקום".
יש לציין כי לירון פדר היה אחד התומכים המרכזיים בסיעת התחדשות של רמי גרינברג, בה כזכור זנזורי היא מספר 2. רק לאחרונה היא מונתה לסגנית ראש העירייה בשכר, וזאת לאחר שהתפקיד הובטח לה במידה והסיעה תקבל חמישה מנדטים, כפי שהיא קיבלה בבחירות האחרונות.
במשטרה ציינו כי הוגשה תלונה בנושא והיא נבדקת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר