קלקיליה. צילום עזרא לוי

שוד אכזרי: נהג הסעות בן 70 הושאר מדמם על הכביש

השוד האלים אירע בשכונת עמישב בשבת בבוקר. הנהג של חברת מרכבה הוכה והושלך אל מחוץ לרכב. בעלי החברה סיפר: "לא זכור לנו מקרה שוד כזה, לפי האיתורן אנחנו יודעים שהרכב בקלקיליה"

פורסם בתאריך: 1.9.19 10:21

אירוע חריג התרחש בשבת בערך בשעה שבע בבוקר בשכונת עמישב, לאחר שנהג של חברת המרכבה נשדד באלימות על ידי שודדים. הוא הוכה ורכב ההסעות שלו נגנב יחד עם ציודו האישי.
מדובר בנהג הסעות כבן 70, שהסיע צוות רפואי למרכז גריאטרי בגבעת השלושה ברכב שמוגדר כאוטובוס זעיר שכולל 14 מקומות ישיבה. תחילה הוא הסיע את משמרת הבוקר, ואז החזיר לביתם את צוות משמרת הלילה. כאשר הוריד את הנוסעת האחרונה בשכונת עמישב, התרחש השוד.
"מדובר בנהג הסעות ותיק, איש כבן 70, שהסיע אחיות ומטפלות למוסד רפואי בגבעת השלושה", אומר אחד מבעלי חברת המרכבה, דני כהן, "הוא החזיר חזרה את משמרת הלילה לביתם, וכאשר הוא הגיע להוריד את הנוסעת האחרונה באזור עמישב, כנראה, עקבו אחריו שודדים. לאחר שהוא הוריד את הנוסעת האחרונה בשעת בוקר מוקדמת, חסמו את הרכב שלו, משכו אותו החוצה והכו אותו בצורה קשה. אחד השודדים או כמה מהם, נכנס לרכב ונסע. לפי האיתורן שהיה ברכב אנו יודעים שהוא כבר בקלקיליה. מעבר לכך, לקחו לעובד את הארנק והפלאפונים שהיו ברכב וכל הציוד האישי שלו. הגשנו תלונה במשטרה".
דני מספר שלא זכור להם שוד שכזה: "המקרה נודע לנו לאחר שאחד השכנים ראה אותו מדמם בכביש, והוא צלצל לאמבולנס ולמשטרה, והם הודיעו לנו", הוא אומר, "הנהג היה בבילינסון במהלך השבת והוא שוחרר לביתו אך יש לו נזק מהמכות וגם טראומה. למזלנו אין לו פגיעה במוח. עד היום אני לא זוכר שהיה לנו מקרה כזה בעבר. גנבו לנו בעבר רכבים, אבל לא היה כזה שוד אלים. זה ממש פיגוע, אין סיבה להכות אדם מבוגר כזה ולגנוב לו את הרכב. זו חציית קו אדום".

ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר