תושבים מחוץ למסיבת נוער ביום חמישי. צילום נדיב ורסנו

כעסו בחוץ: בפרסומים של העירייה לא נכתב שמדובר במסיבה לנוער, תושבים לא הורשו להיכנס (וידיאו)

אלפי בני נוער נהנו ממסיבת סוף הקיץ שקיימה העירייה, אבל תושבים רבים שהגיעו לא הורשו להיכנס. הסיבה: המסיבה יועדה לבני הנוער. הבעיה: בפרסומים המוקדמים זה לא צוין

פורסם בתאריך: 1.9.19 19:28

עיריית פתח תקווה קיימה ביום חמישי האחרון את מסיבת סיום הקיץ ברחבת חניון העירייה ברחוב חיים עוזר. המסיבה הייתה הצלחה גדולה ואלפי בני נוער נהנו בה, אך לצד זאת נגרמה עוגמת נפש לחלק מהבאים, שלא הורשו להיכנס בנימוק שמדובר במסיבת נוער. חלק מאותם תושבים אומרים שזה מקובל לקיים מסיבה רק לנוער, אך הדבר לא הופיע בפרסום העירוני של העירייה בנוגע למסיבה.
כך למשל, בהודעה שפרסמה העירייה בדף הפייסבוק שלה נכתב: "עוד קצת ומגיע סופו של הקיץ ואנחנו ממשיכים לחגוג. אז מה יהיה לנו במסיבת סוף הקיץ . הופעת ענק של עדן חסון ★ DJ chen peretz ★ רז סימון DJ★ הזוג G projectמתחם מציאות מדומה ★ מתחם קרנבל ★ דוכני פעילות ותחרויות. כולנו נפגשים ב- 29.8 ברחבת חניון העירייה בשעה 19:30".
גם בפרסום שפורסם בשלטי החוצות בעיר נכתב כי הכניסה חופשית אך ללא אזכור שמדובר בכניסה לנוער בלבד.

צפו בתושבים שנשארו בחוץ:

אחד מהאנשים שנכח באירוע הוא נדיב ורסנו, שצילם סרטונים שבהם רואים תושבים שעומדים מחוץ לכניסה מבלי שניתן להם להיכנס. אחת מאלו שנשארו בחוץ, אמרה: "לא נתנו לנו להיכנס להופעה, זו בושה וחרפה. אני משלמת ארנונה בעיר וזה לא בסדר". גם בדף פייסבוק העירוני הגיבו חלק מהתושבים בזעם: "תודה שדאגתם לאכזב ילדים מתחת לגיל 13 שהגיעו ורצו להיכנס ולקחת חלק מהכיף. לא דאגתם לפרסם בשום מקום את טווח הגילאים של האירוע. צר לי אבל כשלתם פה", כתב אחד התושבים.
בעירייה מציינים כי בהמשך האירוע, ולאור העובדה שאנשים נשארו בחוץ, הם פתחו מתחם נוסף שאינו מיועד לבני נוער.

תגובת העירייה נכתבה בדף הפייסבוק העירוני בתשובה לתלונות גולשים: "לאורך כל הקיץ התקיימו שלל אירועים ברחבי העיר. חלקם לכל המשפחה כמו אירוע פתיחת הקיץ, חלקם למבוגרים כמו פסטיבל הבירה וחלקם לבני נוער כמו האירוע הנוכחי. באירוע לבני נוער אנו נערכים מבחינת ביטחון ובטיחות באופן מיוחד ובשל כך מעדיפים לקיים אירועים נפרדים. יחד עם זאת, על מנת שלא לאכזב את הילדים והמשפחות שהגיעו פתחנו עבורם, תוך כדי האירוע, מתחם נפרד על מנת שייהנו באופן מושלם ובטוח. מזמינים אתכם להמשיך וליהנות בשלל האירועים המתקיימים לאורך כל השנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר