סרט קולנוע תיכון אחד העם. מימין: שקד רגב, נועם גל, גל פסטמן ואורפז זמיר

כבוד גדול: סרט של תלמידי אחד העם זכה במקום השני בתחרות עולמית בקליפורניה (צפו בסרט)

אז מה קורה כשיואב עולה לטרמפ יחד עם בתו של ראש המאפיה הרוסית? הסרט טרמפ זכה להישג גדול בתחרות בינלאומית, ובמקביל התקבל לפסטיבל הסרטים הבינלאומי לנוער בקרואטיה

פורסם בתאריך: 8.9.19 13:48

הסרט "טרמפ", של מגמת הקולנוע בתיכון אחד העם בהדרכת ד"ר מאור גל אור, מרכז המגמה, הגיע למקום השני בקטגוריית סרטי נוער קצרים, בתחרות קולנוע בינלאומית לסרטי תלמידים שהתקיימה בסוף השבוע בבניסיה שבקליפורניה. צוות הסרט שכולל את הבמאי – גל פסטמן, צלם – נועם גל, עורך – שקד רגב, מפיקה – נועה נגריס ואפקטים מיוחדים – אורפז זמיר, זכה לשבחים רבים.

"במהלך הפסטיבל ענינו על שאלות רבות וניהלנו שיחות מרתקות עם התושבים המקומיים וצוותי קולנוע בינלאומיים שלקחו חלק בפסטיבל", מספר ד"ר גל אור. "הבמאי גל פסטמן ועורך האפקטים אורפז זמיר עלו לבמה והשתתפו בפאנל שאלות ותשובות יחד עם הקהל, הסבירו על הסרט וייצגו את ישראל בכבוד. במהלך הפאנל הם הסבירו על הדילמות הקולנועיות ותהליך ההפקה של הסרט, על האמצעים הדלים והמיוחדים שעמדו לרשותם בסרט, על מקור ההשראה ועל ההנחיה הצמודה שהם מקבלים ממני". עוד הוא מוסיף שלאור ההצלחה והפידבקים הרבים שהסרט "טרמפ" קיבל, הסרט הוקרן בשנית ביום השני של הפסטיבל. "האווירה הייתה מאוד חיובית והקהל הביע חיבה ואהבה גדולה לישראל" הוא מסכם.

הסרט טרמפ הוא דרמה קומית המספרת על יואב, סטודנט צעיר לקולנוע, שאחרי יום לימודים עולה לטרמפ עם נעה, בחורה יפה בת גילו. מה שהוא לא יודע, זה שנעה היא הבת של ראש המאפיה הרוסית.

פסטיבל בניסיה הוא תחרות קולנוע בינלאומית בקליפורניה שבה לוקחים חלק עשרות סרטי קולנוע מ-40 מדינות. התחרות מתקיימת במגוון קטיגוריות – נוער, סטודנטים, נשים משפיעות, דוקואקטיביזים, ריאליזם, יצירות אישיות ועוד. "הסרטים נגעו בסוגיות רבות הנוגעות לחיי היומיום של כולנו, ללא קשר למקום המוצא שממנו הגיע הסרט", אומר ד"ר גל אור.

לצד התחרות העולמית בקליפורניה, התבשרו יוצרי הסרט ימים ספורים לפני האירוע כי "טרמפ" התקבל גם לפסטיבל הסרטים הבינלאומי לנוער בקרואטיה.

"מדובר בצוות מקצועי שמשלב העבודה על התסריט ובמהלך הצילומים, הם התנהגו ותפקדו כצוות מקצועי ואני גאה בהם מאוד", סיכם ד"ר גל אור.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר