כיכר ברחוב בן חור. צילום זאב שטרן

שוכבים על הכביש עד שהרכב נעצר: רולטת כביש חדשה ומפחידה של נערים בני 15 במספר שכונות בפתח תקוה

תושבים נתקלו בתופעה בכיכר בן חור באם המושבות. תושבת המתגוררת בנווה גן סיפרה על נערים שעשו שכיבות סמיכה על הכביש, ועל כך שעצרה ברגע האחרון

פורסם בתאריך: 18.9.19 13:51

עדכון אחרון: 18.9.19 16:00

רולטת כביש חדשה בכיכר בן חור באם המושבות החדשה מלחיצה הורים ותושבים רבים. תושבת השכונה העלתה פוסט ובו סיפרה על תופעה חדשה שבה קבוצה של נערים נשכבת על הכביש ודקה לפני שהרכב מגיע הם בורחים. התגובות של ההורים לא איחרו להגיע והם נעו בין דרישה להזמין לילדים משטרה, ועד לתעד את הילדים ולהעביר להוריהם.

"אחי הגיע אלי לביקור בשכונה", סיפרה התושבת למלאבס. "הוא סיפר לי בזעזוע שהוא הגיע לכיכר ברחוב בן חור והרכב שלפניו נעצר בפתאומיות. הוא לא הבין מה קרה בהתחלה, אבל אז הבחין בקבוצה של נערים שוכבים על הכביש, הם היו בסביבות גיל 15. הם יצאו מהרכב ואז הם ברחו. העליתי את הפוסט באתר על מנת שאם יש תושבים נוספים שנתקלו בכך שירימו את הדגל".

מסתבר שהמקרה בבן חור הוא לא היחיד ובתגובה לפוסט סיפרו תושבים נוספים על כך שנתקלו בתופעה ועם נערים שנראו באותו הגיל, כפי שתיארה התושבת. תושבת אחרת מספרת על סיטואציה דומה שהתרחשה ברחוב גרינשפן בנווה גן: "החזרתי את הבת שלי מהעבודה ביכין סנטר ביום שישי בסביבות השעה אחת בלילה. כשפנינו ימינה לכיוון הספורטן, אחרי הכיכר השנייה, שני בנים ללא חולצות עם מכנס שחור קצר עשו על הכביש שכיבות סמיכה. במזל גדול הבת שלי שמה לב וצעקה לי שיש ילדים על הכביש. עצרתי והם הצדיעו לי. זה יכול היה להיגמר אחרת לגמרי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר