טיפול גלי הלם במרכז (Shutterstock) צילום: Roman Zaiets
טיפול גלי הלם במרכז (Shutterstock) צילום: Roman Zaiets

טיפול גלי הלם במרכז: הכירו את "כללית" הקליניקה של רויטל אייל

גלי הלם היא המצאה ישראלית העוזרת בשיפור מגוון בעיות אורטופדיות. יצאנו להכיר את רויטל איל מהקלניקה לטיפול בגלי הלם בפתח תקוה כדי לשמוע עוד על השיטה

פורסם בתאריך: 26.9.19 12:10

כללית – הקליניקה לטיפול בגלי הלם של רויטל אייל

כמה פעמים ספרתם עד 10 והכאב לא עבר? אם אתם רוצים להפטר מכל מה שמציק ומכאיב לכם, כדאי שתכירו את שיטת הטיפול החדשנית – גלי הלם, המצאה ישראלית העוזרת בשיפור התחושה במגוון בעיות אורטופדיות, החל מדלקות במפרקים, כתף קפואה, בעיות בשורש כף היד (תעלה קרפאלית) כאבים באגן, בגב התחתון וגם טיפול מדורבן בעקב ודלקת בגיד אכילס.

פגשנו לשיחה מעניינת את רויטל אייל, מנהלת הקליניקה לגלי הלם בפתח תקווה, שעזרה כבר למאות מטופליה לחזור לשגרה ללא כאבים.
רויטל משתפת: "במקרים רבים מדובר בכאבים חדים, שהופכים לכאבים כרוניים, המגבילים את סדר יומו של המטופל שמתרוצץ מרופא לרופא אך הבעיה נשארת. ידוע שהרפואה הקונבנציונלית מעדיפה לתת משככי כאבים, אך אלו לא יפתרו את הבעיה ובמקרים חריפים במיוחד. האורטופד אף מציע לעבור ניתוח"

למה זה כל כך כואב?

"עם הזמן נוצרת הסתיידות – הצטברות של עודף סידן, שלא נספג טוב בדם, המתביית על העצם והמפרקים השונים. ההסתיידות יכולה להופיע בשרירים, גידים ועצמות ומונעת זרימת דם תקינה ובכך הופכת את הרקמה הבריאה לרקמה מודלקת".

איך גלי ההלם זוכים להצלחה של מעל 90% בסדרת הטיפולים?

"בעבר השתמשו בגלי הלם לריסוק אבנים בכליות ובשנים האחרונות גילו כי שיטת טיפול זו יכולה לסייע גם בפירוק הסתיידויות במפרקים ולטפל בבעיות אורטופדיות. גלי הלם הם למעשה פולסים חשמלים, הנשלחים בעוצמות מדויקות ומותאמות. ומטרתם לפרק את הרקמה החולה ובכך לחדש את זרימת הדם ולסייע לגוף להתאושש מהדלקת.

"כבר קרה לא פעם שהגיעו אלי מטופלים שנקבע להם כבר מועד לניתוח להחלפת מפרק ירך או ניתוח בכתף. המלצתי לנסות תחילה את הטיפול בגלי ההלם, כדי להימנע מהסיכון לפגיעה בעצב, וגם להימנע מזמן החלמה ממושך. כמטפלת ותיקה אני יכולה להעיד כי טיפול בגלי הלם אינו יכול להזיק , וכדאי לנסות אותו במיוחד לאלו שכבר ניסו כמעט הכל וכלום לא עזר".

איך זה עובד בפועל?

"בשלב הראשון אני מאבחנת. הטיפול נעשה בשכיבה או בישיבה, תלוי בבעיה. הגלים נשלחים באמצעות מכונה המוצמדת לחלק בגוף שכואב. עלי להדגיש כי האפקטיביות מושגת בסדרת טיפולים של מינימום חמישה ויותר. הטיפול הוא פעם בשבוע ואורכו כעשרים דקות. חשוב לציין כי יש לסיים את כל תהליך הטיפול (ובהתאם למספר הטיפולים שנקבעו) כדי לנקות לגמרי את האזור המודלק".

אתם מוזמנים לקליניקה לגלי הלם בפתח תקווה, לשיחת ייעוץ ואבחון וכמובן לקבלת הטיפול הטוב ביותר.

כתובת: שפיגל זוסה 3, פתח תקוה
שעות קבלה: 9:00-19:00 וזמינות לפי טיפולים
טלפון: 0543115882
ק
ישור לפייסבוק
קישור לאתר

 

הקליניקה של רויטל. צילום עצמי

הקליניקה של רויטל. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר