מוסף אלפא רומיאו בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Christopher Lyzcen
מוסף אלפא רומיאו בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Christopher Lyzcen

מוסך אלפא רומיאו מומלץ בפתח תקווה – המכונאי שמבין איטלקית

אבי סחייק, הבעלים של מוסך התלתן, התאהב באלפא רומיאו כבר בגיל 17 בזכות העיצוב, הסאונד של המנוע וגם המחיר הזול. אז מה הפלא שהוא הפך לאחד מהמומחים המובילים בתחום היום בישראל, שיודע לטפל במכונית הזו בדיוק כמו שמטפלים בה בארץ המגף

פורסם בתאריך: 10.10.19 18:05

יש מכוניות בינוניות ברמתן ובנראות שלהן, שלא תמיד יודעות לתת את התמורה בעד התשלום הגבוה ששולם בעבורן. אבל יש מכוניות שהפכו כבר למותג ומספקות הנאה ברמה אחרת מהנהיגה בהן. כאלה הן מכוניות אלפא רומיאו ואם אתם הבעלים של מכונית מהסוג הזה, כדאי שבמידת הצורך תהיו מגובים במוסך שיידע לטפל בה בצורה הטובה ביותר. בדיוק כמו שעושים במוסך התלתן בפתח תקווה.

"לישראלים יש מזג ים תיכוני, בדומה לאיטלקים, אז המכונית הזו מתאימה להם", מסביר אבי סחייק, הבעלים של מוסך התלתן. "למרות שהרכב ששולט בשוק הוא היונדאי והקיה, כי אלפא רומיאו זו מכונית שמתאימה לאנשים שמחפשים משהו קצת שונה, חוויה שיוצאת מהשגרה. לא מדובר באנשים שהולכים אחרי העדר. גם אני כזה, אחד שלא הולך אחרי העדר. לקנות את המכונית הזו זה סוג של הצהרה".

מה מיוחד כל כך באלפא רומיאו?

"האהבה למותג. החוויות, התמורה בעד התשלום. גם להיתקע עם האוטו זה חלק מהחוויה. זה קרה לי הרבה פעמים והפך לחלק מהעניין. יש לאלפא רומיאו גם מועדון מאוד גדול בישראל שמה שמגבש את החברים בו הן כל המכות שמקבלים מהאוטו. זה כמו מפגש של אלכוהוליסטים אנונימיים. זו חווית נהיגה שאי אפשר להסביר במילים".

סחייק, היום בן 48, הוא דור שני למכונאים. אביו היה מהוותיקים בענף. הוא עצמו בעל הסמכה במכונאות, במיזוג אוויר לרכב, ועבד במוסכים בארה"ב אחרי שהשתחרר מהצבא. את המוסך שהיום בבעלותו פתח ב-2002.

המוסך שלו הוא הבית של אלפא רומיאו בישראל, עם צוות שכולל אנשי מקצוע שעבדו תקופה ארוכה במוסך המרכזי של אלפא רומיאו ומחזיקים בניסיון רב בטיפול במכוניות האלו שנראות אחת לאחת כמו מכוניות מרוץ.

"צריך להכיר את האוטו על בוריו. את הישנות ואת החדשות. המכונית הראשונה שלי בגיל 17 היתה אלפא רומיאו", נזכר סחייק. "מאז אני רק איתה. העיצוב האיטלקי, הסאונד של המנוע, זה מה שמשך אותי כנער לצד המחיר הזול".

אז אם אתם מחזיקים במותג איטלקי ומחפשים אחר אנשי מקצוע שיידעו בדיוק איך לטפל בו, בואו למוסך התלתן. הניסיון הרב וההבנה של כל חלק וחלק יבטיחו שהמכונית שלכם תצא מהמוסך טובה אף יותר מאיך שהיא נכנסה אליו.

מוסך התלתן
כתובת: היצירה 17 פתח תקווה
טלפון:03-9246701


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר