כנרת מגונדרת: טיפים חשובים לתכנון אירוע בר/בת מצווה חלומי . צילום: תומר פישר
כנרת מגונדרת: טיפים חשובים לתכנון אירוע בר/בת מצווה חלומי . צילום: תומר פישר

אירוע בת מצווה בפתח תקוה: טיפים חשובים לתכנון אירוע בלתי נשכח

הילד הגיע למצוות? מתכננים מסיבת בת מצווה לבתכם? זה הזמן להתחיל לתכנן את האירוע ולהבטיח כי יזכה לשדרוג משמעותי באמצעות מספר טיפים חשובים ויצירתיים

פורסם בתאריך: 16.10.19 10:02

אירוע בר/בת המצווה, הוא אחד האירועים המרכזיים והמרגשים בחייו של ילדכם. כך, גם עבור ההורים יש לאירוע משמעות מיוחדת, ורצון להבטיח שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם.

כנרת סילקו – בעלת העסק "כנרת מגונדרת"-עיצוב שולחנות מתוקים לאירועים, מגיעה לעשות לכם סדר עם מספר טיפים חשובים לתכנון האירוע מראש מבלי לפספס אף פרט. לגזור ולשמור.

תכנון מראש

הזמן האידיאלי לתכנון האירוע הוא בין חודשיים לחצי שנה מראש, יש לשריין את מקום האירוע מספר חודשים מראש בכדי להבטיח מקום.

ערכו רשימה מסודרת ומלאה הכוללת את כל האלמנטים החשובים כדי להבטיח שדבר לא יישכח: מקום האירוע,  הזמנות, הפעלה, אטרקציות, עוגה מעוצבת, בגדים לילד/ה, צילום בוק, ורשימת מוזמנים.

עריכת רשימת מוזמנים

חשוב להכין רשימה של כל המוזמנים שלכם לאירוע. מספר מדויק של אורחים יעזור לכם להחליט היכן לארח ולקיים את המסיבה. למרות שהנטיה היא להזמין את כל מי שאתם מכירים (אתם לא היחידים – זה באופי שלנו), לפעמים קורה שמזמינים כל כך הרבה אנשים שהאירוע יוצא משליטה והופך להמוני עד לכדי פספוס המטרה, ויקר מאוד בהתאם. מעשי יותר להתחיל רשימת חברים ובני משפחה ולהתרחב משם. בדרך זו, אורח הכבוד והוריו יוכלו ליהנות מהיום הגדול ולחגוג עם יקיריהם.

התאמת האירוע לאופי הילד

על אף ההתרגשות הגדולה (והמובנת) של ההורים, יש לזכור כי האירוע הוא של הילד/ה החוגג/ת ולכן חשוב לברר מה הוא/היא רוצה וכיצד הם חולמים את האירוע, מהי הפנטזיה שלהם ומהם הקווים המנחים שלהם.

חשוב לשים לב היטב לאופי הילד: ילדים ביישניים יותר, כנראה יעדיפו שלא להיות מוצבים במרכז לאורך זמן. ילדים שאוהבים לבלוט לעומת זאת, ככל הנראה ירצו לעמוד במרכז הבמה מספר פעמים, לבצע כניסה מרשימה, על שטיח אדום עם מכונת עשן ומוזיקה ברקע, חשוב לקחת את כל הדברים הללו בחשבון מראש. כך או כך, יש לברר בעדינות עם הילד מה הוא היה מעדיף ולוודא שהוא לא מתאמץ לרצות את הסביבה, אלא משתף בתחושותיו האמיתיות, כי רק כך נוכל להבטיח שהוא ייהנה באמת באירוע שלו.

מומלץ להציע לילד/ה חלופות: האם הם רוצים להזמין רק את החברים או גם את בני המשפחה המורחבת, איזו הפעלה/אטרקציה הם רוצים, באיזה קונספט (נושא) תהיה המסיבה (כוכב נערץ, צבעים מסוימים, מיתוג וכדומה).

חשוב לערוך תיאום ציפיות מראש על מנת שהילד/ה יהיה מרוצה ושלם עם ההחלטות שקיבלתם יחד.

טיפים לאירוע בר מצווה מושלם. צילום תומר פישר

טיפים לאירוע בר מצווה מושלם. צילום תומר פישר

בחירת המקום והמיקום

מיקום ומקום האירוע: שני מרכיבים חשובים ביותר להצלחת המסיבה.

לאחר שערכתם רשימת מוזמנים, זה הזמן לבדוק האם אתם צריכים אולם אירועים, גן אירועים, מסעדה (אם המוזמנים הם גם החברים וגם בני המשפחה המורחבת),או מועדון לילדים (אם המוזמנים הם רק החברים של הילד/ה).

ישנם מקומות לאירועים המייעדים מועדון לילדים וחדר אירועים נפרד למשפחות וחברים של ההורים. זו אופציה נהדרת שלא מאלצת אתכם לבחור או לערוך אירוע כפול בנפרד.

בחירת מקום האירוע תלויה גם בעונות בשנה ובמזג האוויר, חשוב לברר מראש מה יהיה מזג האוויר ביום האירוע ולהתאים את המקום לתנאי מזג האוויר (גן אירועים חיצוני לדוגמה, רלוונטי רק לעונות האביב והקיץ).

המלצתי היא לחפש שלושה מקומות לפחות, להשוות ולקבל החלטה.

באשר למיקום האירוע, עדיף שהמקום הנבחר יהיה בקרבת עיר המגורים שלכם כדי שיהיה נוח גם לכם וגם לאורחים.

בחירת הצלם

בחירת הצלם המתאים לאירוע, חשובה משתי סיבות עיקריות: ראשית, תיעוד האירוע בתמונות וסרטונים שיישארו שלכם לתמיד כך שתוכלו לשוב ולהתבונן בהם שוב ושוב לאורך השנים ולחוות מחדש את החוויה. שנית, בעידן הטכנולוגי של היום, גם מוזמנים שלא יכלו להשתתף באירוע – בני משפחה וחברים שגרים בחו"ל, יוכלו להשתתף באירוע בזמן אמת, בהזרמת צילום האירוע במצלמת רשת. צלם מקצועי ומנוסה יוכל לבצע הזרמה באונליין כך שכל האורחים שלכם יוכלו לקחת בו חלק, ולסייע במציאת נקודות ורגעי הצילום האידאליים, המהותיים.

הפעלות ואטרקציות

בחיפוש אחר אטרקציות או מפעיל מרכזי, תגלו עולם שלם ולכן חשוב לשים לב למספר דגשים:

  • חשוב להתאים את האטרקציה לגיל החוגג/ת. לא כל הפעלה מתאימה לכל גיל ולא כל מפעיל/ה מצליח/ה "להחזיק" את הילדים כך שיישארו מרוכזים ובאמת ייהנו מההפעלה.
  • בקשו המלצות מאנשים שאתם סומכים על חוות הדעת שלהם.
  • אם אתם בוחרים לחגוג במועדון ויש די.ג'י מפעיל, בקשו ממנו/ה לראות סרטון או תמונות של הפעלות קודמות שערך ואף לבקר באירוע שהוא מפעיל, כדי להתרשם בזמן אמת.

מועדוני הילדים השונים לרוב דואגים להכל: אוכל, חטיפים, שתיה קלה והפעלה מרכזית המתאימה לגיל הילדים כך שנותר לכם רק לשדרג ולהוסיף אטרקציות שונות כמו שולחן מתוק מעוצב, עמדת איפור, תאי צילום שונים ומגניבים, מצגת או קליפ מרגשים, סידורי בלונים וכדומה.

כשסוגרים אירוע באולם אירוע הוא כולל את האוכל ואת המקום עצמו, ולכן עליכם לדאוג לדיג'יי, צלם ואטרקציות לשדרוג האירוע.

מקווה שעשיתי לכם סדר ועזרתי. מזל טוב ונפגש בשמחות!

כנרת מגונדרת מעצבת שולחנות קונספט מתוקים לימי הולדת, ברית/ה, בת/ בר מצווה, מסיבת רווקות, מסיבת גיוס ושחרור, פינגר פוד חלבי לאירועים פרטיים ועסקיים, הרמת כוסית לארגונים בחגים, HAPPY HOUR .

ניתן להזמין דרכה מארזי עוגיות מקרון אישיים, עוגיות ממותגות, מארזים מתוקים ממותגים לשבת חתן.

כשר למהדרין חלבי/פרווה.

אם את רוצה להגיע לאירוע הבא שלך כמו אורחת-דברי איתי,

אני אדאג להכל מ- א' עד ת'.

אני מזמינה אתכם לעולם המגונדר והמתוק שלי

בפייסבוק 

ובאינסטגרם kinneret_events

בטלפון 0507390178

מייל: [email protected]

כנרת מגונדרת. צילום עצמי

כנרת מגונדרת. צילום עצמי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר