מעצר חשוד בכפר קאסם
מעצר חשוד בכפר קאסם

בן 19 נעצר כשברכבו תת מקלע. צפו בתיעוד הנדיר של המרדף וברכב נוסע ללא נהג

הצעיר עורר את חשדם של השוטרים בכפר קאסם וניסה להימלט. בשלב מסוים הוא והנהג, שלא אותר עדיין, נמלטו מהרכב. השבוע הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 16.10.19 17:56

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 19 מג'לג'וליה, אשר נעצר בכפר קאסם כשהוא נושא עימו ברכבו, נשק מסוג "קרל גוסטב" וכדורים תואמים. החשוד נעצר והשבוע הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. בידי המשטרה תיעוד נדיר של תפיסת החשוד, כאשר הוא נמלט מרכבו אשר ממשיך לנסוע.

צפו: הרכב בו נסע החשוד מגיע לכיכר, החשוד והאחר נמלטים מהרכב, שממשיך בנסיעה איטית וללא נהג:

ביום 5.10.19 ובמהלך פעילות מבצעית שגרתית בכפר קאסם, הבחינו שוטרים ברכב כשהוא נוסע במהירות מופרזת בכיכר בעיר. שוטר כרז לנהג הרכב לעצור אך הנהג התעלם והמשיך בנסיעה פרועה ברחבי העיר, בעוד הניידת דלקה אחריו עם אורות כחולים מהבהבים כשהשוטרים כורזים לו לעצור. בהמשך, נהג הרכב פנה במהירות ימינה לכיכר החדשה בעיר ופגע עם דופן שמאל של הרכב בעמודים שעל אי התנועה והמשיך בנסיעה. בעוד הרכב נוסע, נהג הרכב והחשוד שישב לידו, פתחו את דלתות הרכב ונמלטו ממנו, כשהרכב ממשיך בנסיעה איטית וללא נהג…

הנשק שנתפס בכפר קאסם צילום דוברות המשטרה

השוטרים הצליחו לעצור את החשוד ונהג הרכב נמלט וטרם אותר. בחיפוש שהשוטרים ערכו ברכב נמצא תת מקלע מסוג "קרל גוסטב" עטוף במגבת וטעון במחסנית וכן שקית מלאה ב-45 כדורים תואמים.

החשוד, בן 19 מג'לג'וליה, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והשבוע הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של נשיאת נשק ותחמושת בלא רשות עפ"י דין. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר