לכלוך, ערמות חול עם זבל בשכונת נווה גן ברחוב מאירי פנחס 4 פתח תקווה.
לכלוך, ערמות חול עם זבל בשכונת נווה גן ברחוב מאירי פנחס 4 פתח תקווה.

"חירייה מול הבית". ערימות הפסולת בנווה גן לא מטופלות כבר זמן רב

תושבים ברחוב פנחס מאירי מתלוננים על ערימות פסולת בנייה ואשפה שנוצרו מעבודות במקום ולא מפונות כבר חצי שנה, למרות פניות רבות לעירייה

פורסם בתאריך: 17.10.19 15:53

תושבים שמתגוררים ברחוב פנחס מאירי בנווה גן מתלוננים על הר אשפה שנוצר מעבודות בניה בבית הספר נווה אברהם. לטענתם, מזה חצי שנה שערימות האשפה קיימות ולמרות פניותיהם דבר לא השתנה. מדובר בהר אשפה קטן שכולל הרבה חול ופסולת בניה. "זה עומד מול גן ילדים וצמוד לבניין שלנו", אומר אחד הדיירים, "יש תוכנית של העירייה עם הזמן שכל השטח הזה יהיה כביש ללא מוצא, אבל זה בעתיד. מה שקורה היום זה שמול בית הספר נווה אברהם בנו מדרכה, ובחצי השנה האחרונה הקבלן חפר באדמה, ואת כל החול והזבל הוא העביר לנקודה הזאת. יש שם חתולים ועכברים ולא יודע עוד מה יש שם. זה כבר חצי שנה עומד ככה. לפני כחודש וחצי רמי גרינברג היה בסיור במקום והוא שאל את האנשים מהעירייה שליוו אותו מה קורה לגבי זה, והם ענו לו ממש עוד מעט מפנים, אבל מאז זה עוד שם. זה מה שרואים מהדירה שלי ברגע שפותחים את החלונות רואים. יש רכבים שחונים שם וילדים שעלולים לשחק במקום. כנראה יש פה עניין כלכלי ועלויות של פינוי, כי צריך לפנות את זה במשאיות, אבל זה לא העניין שלנו".

בבניין מתגוררות עשרות משפחות, "יש לנו בבניין 65 משפחות ובערך 300 אנשים, וכל אחד מאיתנו נפגע מכל הנושא הזה", הוא מוסיף, "אני מייצג את הבניין בנושא הזה מול העירייה. אני קורא למפגע הזה חירייה, ועוד מעט ירד גשם על זה ויזרמו מים ומי יודע מה עוד יכול לקרות שם".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "מדובר באזור המתוכננות בו עבודות פיתוח נרחבות – בשטחים פרטיים וציבוריים, ומטבע הדברים פיתוח בסדר גודל כזה עשוי לגרור בעיות מעין אלו. במקרה המדובר, הפסולת נובעת מבניית בית הספר יצחק שמיר המוקם בשלבים והעירייה עושה כל שניתן כדי שהמפגע שנוצר בעקבות הבנייה יהיה מזערי. נציין עוד כי באזור קיימים מבנים נטושים אשר הפינוי שלהם יעשה לאחר שינוי התב"ע. הטיפול בנושא זה מצוי בימים אלו בהליך משפטי בין החברות היזמיות. ראש העיר, רמי גרינברג והגורמים הרלוונטיים בעירייה, מודעים לבעיות שנוצרו באזור בעקבות הפיתוח ופועלים ככל שניתן צכדי שהפגיעה במרחב הציבורי תהיה מינימלית ושהכל יעמוד בלוח זמנים מוסדר וקצר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר