טקס תנועת הנוער שחקים.
טקס תנועת הנוער שחקים. צילום רס"ר עדי שובל

ביום ראשון: יום ראיונות לתנועת הנוער של המשטרה בפתח תקוה

תנועת הנוער של המשטרה שחקים, הוקמה בפתח תקוה לפני כשנה. יום הראיונות יכלול גם הפנינג בתחנה. הפעילות בתנועה מוכרת במסגרת מעורבות חברתית

פורסם בתאריך: 24.10.19 13:33

ביום ראשון הקרוב, ה-27 בחודש, יתקיים יום הפנינג בתחנת משטרת פתח תקוה וראיונות לתנועת הנוער שחקים. תנועת שחקים של משטרת פתח תקווה הוקמה לפני כשנה על ידי רס"ב אסף בנו, מפקד נקודת השיטור הקהילתי במרכז העיר ומוביל התנועה בעיר במטרה ליצור אצל בני הנוער בעיר מעורבת בקהילה. בנוסף לפעילות בני הנוער בתנועה, החניכים מכירים את המשטרה מבפנים וכחלק מתפקידם הם מתנדבים במשטרה ולוקחים חלק בפעילויות שונות ואירועים שהמשטרה משתתפת בהם.
בשנה החולפת נחלה התנועה הצלחה גדולה והוכשרו 30 מדריכים אשר יובילו את השנה השנייה של התנועה. החברים בתנועה אף הקליטו את השיר 'שבט אחים ואחיות' כנקודת ציון של הפעילות. התנועה מונה ארבעה סניפים: סניף הבית בשכונת אחדות ועוד שלושה סניפים שנפתחו השנה, ברחוב נורדאו, במתנ"ס נפלאות ובשכונת אם המושבות. היא מיועדת לתלמידי כיתות י', שהחברות בתנועה מוכרת להם כמעורבות חברתית לקבלת תעודת בגרות.
הפעילות תתקיים ביום ראשון, בשעה 16:00 בתחנת פתח תקווה. בתחילה ייחשפו המועמדים לטעימה קטנה מאמצעי המשטרה ובהמשך יעברו ראיונות לקבלה לתנועה.

הצטרפו כאן לקבוצת הוואטסאפ של מלאבס וקבלו עדכונים חשובים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר