רודף העפיפונים, מיכה שטרית. צילום ישעיה פיינברג, דניאל צ'צ'יק
רודף העפיפונים, מיכה שטרית. צילום ישעיה פיינברג, דניאל צ'צ'יק

הפנינג לילדים על הספקטרום, שלוש סטנדאפיסטיות על במה אחת, וסמי הכבאי

עמותת אחים גדולים תקיים היום הפנינג סוכות מיוחד, בהיכל התרבות תעלה השבוע שלוש פעמים ההצגה רודף העפיפונים. תיהנו!

פורסם בתאריך: 22.10.19 11:58

יום שלישי:

# הפנינג סוכות של מתנדבי עמותת 'אחים גדולים' למען ילדים על הספקטרום האוטיסטי. הפעילות מיועדת למשפחות עם ילדים על הרצף, מגיל שלוש ומעלה ותכלול מתנפחים, מוזיקה והפעלות מגוונות. היום, יום שלישי 22.10, בשעה 17:00 במתנס לזרוס. הפעילות בעלות של 10 שקלים.

# הצגת הילדים סמי הכבאי בקרקס. ההצגה מבוססת על סדרת הילדים ובמרכזה עומד סמי, הכבאי טוב הלב והאמיץ שתמיד נכון לכל משימה. סמי וחבריו אלביס, פני והמפקח סטיל, יוצאים להציל ולעזור לאנשי הקרקס שהגיעו אל העיירה. בעזרת המון תושיה, מסירות ועבודת צוות הם פותרים כל בעיה. 16:00, 18:30, היכל התרבות.

# עושות שלישיה – לא סטנדאפיסטית אחת, לא שתיים אלא שלוש על במה אחת: רחלה ויייס, שושי בנדבה ומירי בלומנפלד מביאות את האמת שלהן על הבמה, וזה מצחיק, מרגש ומעורר הזדהות. רווקה, נשואה +, גרושה פרק ב'. מה יכול להיות? 20:30, מועדון הגולה.

יום רביעי:

# חנוכת שדרת עוזיאל וחנוכת גן מינה. במקום תתקיים פעילות של הפרחת בועות סבון. רחוב עוזיאל 6, 17:30. גן מינה – רחוב לוי אשכול 18, 18:00.

# רודף העפיפונים – תיאטרון גשר. עיבוד בימתי לרב המכר של חאלד חוסייני בבכורה ישראלית. סיפור על חברות, בגידה ועל מחיר הנאמנות. סיפור על אבות ובנים: האהבה ביניהם, הקורבנות שהם מקריבים ועל השקרים שהם מספרים. כל זה על הרקע של קאבול, בירת אפגניסטן, בזארים שוקקי חיים ותחרויות להפרחת עפיפונים. אמיר, בנו של איש עסקים עשיר ומכובד, וחסן בנו של משרת, גדלים יחד, ספק חברים, ספק אדון ומשרת וגורלותיהם נשזרים זה בזה, עד שאחד מהם בוגד בחברות במעשה שירדוף אותו שנים רבות אל חיים אחרים ביבשת אחרת. יום רביעי, 20:30, חמישי 17:00, מוצ"ש 20:30. היכל התרבות פ"ת.

מיכה שטרית. צילום דניאל צ'צ'יק

יום חמישי:

רודף העפיפונים – תיאטרון גשר. 17:00, היכל התרבות.

רוח ים תיכונית מתונה. הסופר יוסי סוכרי והזמר, היוצר והמוזיקאי מיכה שטרית,  בשיח ושירה על יצירה, ההשראות והסיפורים שהובילו אותם אל יצירה אישית, חשופה ומרגשת. 20:30, ספריית מבצע יפתח.

אלתרמניה – מופע חגיגי של "אלתרמניה" לרגל השקת הסינגל והמופע "פתאומיות לעד". הרכב אלתרמניה מונה שבעה נגנים, אוהבי מוזיקה, מולדת ואדמה.  20:30, מועדון הגולה.

כיכר המייסדים. צילום: זאב שטרן

כיכר המייסדים. צילום: זאב שטרן

יום שישי:

סיור לאורך רחוב חובבי ציון וסביבותיו – היסטוריה ושימור במושבה. הסיור בהדרכת מוניקה כהן. מקום מפגש: כיכר המייסדים – פינת הרחובות פינסקר וחובבי ציון. 10:00, כיכר המיסדים.

מוצאי שבת:

רודף העפיפונים – תיאטרון גשר. 20:30, היכל התרבות.

הצטרפו כאן לקבוצת הוואטסאפ של מלאבס וקבלו עדכונים חשובים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר