גן הקיבוצים אם המושבות צילום באדיבות ההורים

ההורים מאיימים בהשבתה. הסיבה: הגננת הקבועה בחופשת לידה, הגננת המחליפה בהיריון

למרות שבמשרד החינוך אומרים שהגננת הקבועה תחזור לעבודה לפני שהגננת המחליפה תלד, ההורים מדגישים: "זו שנה קריטית עבור הילדים לפני שהם עולים לכיתה א' והם זקוקים לדמות קבועה שתלווה אותם כל השנה"

פורסם בתאריך: 27.10.19 08:11

הורי גן הקיבוצים ברחוב שרגא רפאלי בשכונת אם המושבות, מתכוונים לקיים שביתת מחאה בגן. זאת לדבריהם משום שהגננת הקבועה שלהם יצאה לחופשת לידה ובמקומה שובצה גננת מחליפה שגם היא אמורה ללדת בקרוב. מנגד מבהירים במשרד החינוך, שהגננת שיצאה לחופשת לידה, תחזור לפני שהגננת המחליפה תלד בעצמה.
לטענת ההורים, במפגש שהתקיים עם הגננת הקבועה בתחילת השנה, היא אמרה להם שהיא לא מתחייבת לחזור בזמן מחופשת הלידה ומכאן נובע החשש שלהם. לטענת ההורים, מדובר בילדים שאמורים להתחיל בשנה הבאה את כיתה א' וזקוקים השנה במיוחד לדמות קבועה שתכין אותם לבית הספר. ההורים מבקשים לקבל גננת שתלווה את הילדים עד סוף השנה. "במשרד החינוך ובעיריית פתח תקווה ידעו כבר בשנה שעברה שהגננת אמורה לצאת לחופשת לידה לקראת החגים ומשום מה לא דאגו לשבץ גננת קבועה, אלא גננת שהיא בעצמה בהריון ואמורה ללדת לקראת חודש מרץ", אומרת אם מהגן. "כבר בשנת הלימודים הקודמת, הגננת הקבועה שלנו יצאה לחופשת לידה, היא האריכה את חופשת הלידה וחזרה רק לקראת חודש ינואר והילדים שלנו נאלצו להתרגל לגננת חדשה והשנה זה בדיוק אותו דבר, רק הפעם גם הגננת המחליפה בהריון וזה אומר שהם אמורים להתרגל כל פעם לגננת אחרת. מדובר בילדים שאמורים לעלות לכיתה א' וזה גיל קריטי מבחינתם והם חייבים דמות קבועה שתכין אותם לבית הספר. אנחנו מבקשים גננת קבועה שתלווה אותם עד סוף השנה ולא להחליף בשנה אחת שלוש גננות. לצערנו אנחנו מרגישים שמזלזלים בילדים שלנו ובנו, הרי הם ידעו כבר משנה שעברה שהיא יוצאת לחופשת לידה, אז למה לא להתארגן בהתאם?".
ממשרד החינוך נמסר: "אין כל הצדקה להשבתה ולטענות ההורים. מנהלת הגן אמורה לחזור מחופשת הלידה לפני חג הפסח ואילו הגננת שממלאת את מקומה צפויה ללדת רק לאחר מכן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אחד שיודע

    ההורים בכיינים וזה מזעזע שב2019 מנסים לפטר גננת רק בגלל שנכנסה להריון.
    אם יש בעיה ברמה החינוכית אז יש על מה לדבר אבל רק החלפה של גננת לא בהכרח מזיק לילדים

  2. ליכודניק בנשמה

    זאת הסיבה שכמות הילודה יורדת עד שבסוף לא יהיו פה רוב יהודי

  3. אני

    איזו שטויות אז מה שיתרגלו לגננת שלישית מה הם לומדים לקראת בגרות ? כולה כיתה א והם משתלבים יפה מה השטויות האלו ?אני יודעת שלא קשה לילדים אך ההורים יותר מידי דאגתניים מקשים כל דבר .בגן של הבן שלי יש 3 גננות וכל פעם עם השלושה יש להן מחליפות כל יום גננת אחרת רגיל אז מה קרה ?

  4. אבי

    ההורים נהיו זוועה,בכל דבר מתערבים.גם אנחנו גידלנו ילדים,ואף פעם לא התערבנו,והילדים יצאו בסדר.מה לעשות שגננת ילדה,והשניה נכנסה להריון.

  5. אזרחית

    חצופים ההורים.
    הגיע הזמן שיבינו שגם הם אמורים לשבת עם הילדים בבית להקנות להם הרגלים ולהכינם לבית הספר.
    יש גבול למה שגננת בגן עם שלושים וחמישה ילדים מסוגלת לעשות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר