קניון ספיר

"להיות בית שני לקהילה". קניון ספיר באם המושבות נפתח להרצה שקטה, קבלו את רשימת החנויות

בשטח בו הוקם הקניון היו בעבר פרדסים אשר היו שייכים למשפחה שכיום היא בעלת הקניון. מדובר במרכז הקניות הרביעי באם המושבות. בהנהלת הקניון הדגישו: "רוב בעלי החנויות הם תושבי השכונה וזה חלק מהייחוד שלו". קניון נוסף אמור להיפתח בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 28.10.19 08:15

בתחילת חודש אוקטובר נפתח בשכונת אם המושבות להרצה שקטה, קניון 'ספיר' ברחוב רפאל איתן 5. קניון ספיר הוא מרכז הקניות הרביעי בשכונה, וזאת לצד מרכז שלום ומרכז רום הממוקמים באם המושבות החדשה וקניון חצי חינם שבשכונה הוותיקה. ב-2020, אמור להיפתח בכניסה לשכונה, מול בית הקפה לנדוור, מרכז קניות נוסף, גיסין סנטר, שיהיה החמיש במספר. הפתיחה הרשמית של קניון ספיר תתקיים ביום חמישי ה-12.11 החל מהשעה 17:00.

קניון ספיר

קניון ספיר נמצא בבעלות משפחתך ספיר ומנוהל את ידי מ.י ניהול והחזקות מבנים בע"מ, בבעלות אתי מלכי. הקניון משתרע על שלוש קומות בשטח כולל של 3,700 מ״ר. במקום שתי קומות מסחר וקומה נוספת שמשמשת לחדר כושר. מחוץ לקניון רחבת דק מוצלת וחניון תת קרקעי לטובת אורחי המרכז. "הקניון הוקם בשכונת אם המושבות החדשה על מנת לתת מענה לתושבי השכונה וסביבתה בתחום הקולינרי, היופי, האופנה, הכושר והפנאי", מסבירה מלכי, הבעלים של חברת הניהול. שגית טל, מנהלת שיווק ודיגיטל, מציינת שקניון ספיר נמצא בלב גינת משחקים ורחבה המיועדת למפגשים חברתיים עבור תושבי השכונה. עוד היא אומרת: "בחרנו בקפידה עבור התושבים תמהיל חנויות שיענה על הצרכים היומיומיים על מנת שיוכלו למצוא בו את הפריטים הכי איכותיים שיש, הכי קרוב לבית שאפשר ועל מנת שלא יצטרכו לצאת עם הרכב. דאגנו להביא להם את כל מה שחסר בשכונה. המטרה היא שהקניון יהיה הבית שני עבור הקהילה המיוחדת שנבנתה בשכונת אם המושבות, לכל שכבות הגיל לצעירים, להורים, לחובבי הספורט ולאוכלוסיה הבוגרת".

קניון ספיר

לצד זה מסבירים בקניון שכחלק בלתי נפרד מהמארג הקהילתי המיוחד של השכונה הם יקיימו ירידים וארועים עבור התושבים, פעילויות איכותיות ללא עלות לאמהות וקטנטנים ולילדים הצעירים, והרצאות ייחודיות להורים. הם מדגישים שרוב בעלי העסקים בקניון הם תושבי שכונת אם המושבות מה שמוסיף לייחוד של הקניון.

ממשפחת ספיר, בעלי הקניון, נמסר: ״אנו מאוד נרגשים לקראת פתיחתו של "קניון ספיר", באם המושבות החדשה בפתח תקווה, אשר נבנה על שטחו של פרדס תפוזים היסטורי, אשר היה שייך לסבא והסבתא שלנו – שלמה ויעל שדרוביצקי, מראשוני המושבה פתח תקווה (על שמו נקרא גם רחוב בפתח תקווה). היה חשוב לנו לשמור על הצביון של השטח ועל כן ניתן למצוא אזכורים לפרדס במרכז עצמו.
עוד מימי הפרדסים, אשר היוו חלק בלתי נפרד מהוויתה של פתח תקווה, משפחתנו שמה דגש על הקשר עם הקהילה. ולאור זה עוד בשלב תכנון המרכז, פנינו אל ועד השכונה והקשבנו לצרכים ולרצונות של הדיירים בה. המרכז כולו בנוי כך שיענה על צורכי הקהילה, על שלל הגילאים שבה. אנו כמובן נמשיך להיות קשובים לכל הצרכים ולרצונות של התושבים ומזמינים את כולם לבא וליהנות ממגוון החנויות והשירותים״.
בין העסקים בקניון: פיצה עגבנייה, באבלס חנות נוחות, קראמבלס בוטיק למאפים ולחמים, הקצב במושבה, ג׳לה גלידריית שף, רוזילי חנות פרחים, דגי המושבה, טריא בריא שוק אורבני במושבה, בוסתן, Buba בובה חנות צעצועים ומתנות, POPKIDS פופקידס בוטיק לבגדי תינוקות ילדים ונוער, אומן האורטפדיה מכון אורטופדי, בית ספר ומועדון ברידג׳ המושבה, מרכז למידה והעצמה LET’S LEARN , מספרה ומכון פדיקור מניקור בבעלות לירון אזולאי ספר ומעצב שיער תל אביבי, SCSI חנות מחשבים, סלולר ומעבדת תיקונים, קוגומלו מרכז חוגי ספורט לילדים קפוארה, ריקוד היפ הופ ועוד וחוגי אימון יחודיים לנשים, מכון הכושר פרופיט ועוד. מתקיים מו"מ עם עסקים נוספים.

הצטרפו כאן לקבוצת הוואטסאפ של מלאבס וקבלו עדכונים חמים על כל מה שקורה בפתח תקוה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר