תיכון אחד העם. צילום: זאב שטרן.
תיכון אחד העם. צילום: זאב שטרן.

תקרית חמורה: אם של תלמידה באחד העם נכנסה לבית הספר במהלך יום לימודים ואיימה על תלמידה אחרת

בעקבות התקרית שונו נהלי כניסת הורים לבית הספר, והדבר ייעשה רק בתיאום עם הצוות. הודעה על כך נשלחה להורים ולתלמידים

פורסם בתאריך: 7.11.19 08:26

בעקבות אירוע חריג שהתקיים אתמול, יום רביעי, בתיכון אחד העם, כאשר אמא של תלמידה בבית הספר נכנסה לשטח בית הספר, צעקה ואיימה על תלמידה אחרת, התקבלה הנחייה של הקב"ט העירוני יחד עם הנהלת בית הספר לשנות את נהלי הכניסה לבית הספר והחל מהיום, יום חמשי, לא מותרת כניסת הורים לשטח בית הספר ללא תאום מראש עם גורם מצוות בית הספר.

"אמא של תלמידה הגיעה לבית הספר על מנת לסגור דברים עם תלמידה שלטענתה מציקה כל הזמן לבת שלה", סיפר אחד ההורים בשכבה. "הבת התקשרה לאמא שלה ואמרה לה שהתלמידה מציקה לה, ובעקבות זאת האמא הגיעה לבית הספר, עלתה לכיתה והתחילה לצעוק על התלמידה השנייה. בית הספר הזמין משטרה והחליט לשנות את הנהלים. בית הספר פעל כמו שצריך. לא יכול להיות שהורים ייכנסו לבית הספר, יסתובבו בו, יצעקו ויאיימו על תלמידים. אם יש להם בעיה, שיפנו למורה או למנהלת, אבל בטח לא שייקחו את החוק לידיים".
בהודעה שנשלחה לתלמידים ולהורים נכתב שכאשר יש צורך בכניסה לבית הספר, יפנה השומר למזכירות ורק לאחר אישור ההנהלה, או איש צוות תותר כניסתו של ההורה. בבית הספר מציינים שהדבר עלול לגרום להמתנה ארוכה יותר בשער. הם מבקשים לקבל זאת בהבנה ומציינים שהדבר נעשה על מנת לספק תחושת ביטחון לתלמידים ולצוות.
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "בעקבות האירוע החריג שארע היום בתיכון אחד העם חודדו נוהלי הביטחון והוחלט כי מעתה לא תתאפשר כניסת הורים לשטח בית הספר. הכניסה תותר באישור מראש בלבד ובכפוף לנהלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני תלמידה בבית ספר הזה ואם היא נותנת סטירה לתלמיד זה על הפנים

  2. אמא

    אז עכשיו יתחילו לטפל בילדה שמציקה או שימשיכו להתעלם ולהשתיק את הנושא? הכי הם לא מקבלים אלימות בבית הספר

  3. ליזי

    משרד החינוך צריך להוציא את הנהלים האלה לכל בתי הספר כל הכבוד להנהלת בית הספר על ההחלטה הורים ואחים נכנסים לבתי ספר ומסתובבים חופשי תמעד אני חוששת שיקרה משהו ולאו דווקא צעקות על תלמידה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר