כניסה למקלט ציבורי ברחוב קרול צילום נדיב ורסנו

במקרה של אזעקת אמת: אל המקלט הזה יהיה קשה להגיע (צפו בסרטון)

הדרך למקלט ברחוב קרול, כפי שניתן לראות בסרטונים שצילם נדיב ורסנו, רצופה בצמחיה, פסולת, חפצים שונים ומכשולים רבים. קשה להאמין שבמקרה הצורך התושבים המבוגרים המתגוררים בסמוך יצליחו להגיע אליו בזמן

פורסם בתאריך: 13.11.19 10:19

על רקע המצב הביטחוני ופתיחת המקלטים בעיר, ברחוב קרול ישנו מקלט ציבורי לתושבים מבוגרים שמתגוררים בסמוך אליו יהיה קשה להגיע אליו בשל צמחיה רבה שנמצאת בכניסה לשטחו של המקלט. בסרטון שצילם נדיב ורסנו, נראה כי ברחוב קרול ישנו שלט שמפנה למקלט ציבורי שמשמש את הדיירים ברחוב, שמרביתם הגדול של הבניינים בו הם בניינים ישנים שאין בהם ממ"ד. הכניסה למקלט מלווה בצורך לעבור בין צמחיה רבה, לכלוך רב וחפצים רבים, מה שהופך את המקלט ללא נגיש, בייחוד עבור תושבים מבוגרים שמתגוררים באזור.

צפו בשני סרטונים שצילם נדיב ורסנו במקום:

"יש שלט שמראה על כניסה למקלט", אומר ורסנו, "אך לאחר שהולכים לכיוון המקלט, מגיעים לצמחיה צפופה שקשה לעבור דרכה. סביר להניח שאם יצטרכו התושבים המבוגרים להגיע למקלט, יהיה להם קשה מאוד לעבור שם בבטחה או בזמן שיש להם במסגרת האזעקה. את המקלט מצאתי לאחר שבחנתי את המצב בכמה מקלטים בשכונות הוותיקות וכך גם גיליתי את הבעייתיות בדרך הגישה אל המקלט הזה".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק בשטח ובמידת הצורך גם יטופל באופן מיידי".

הצטרפו כאן לקבוצת הוואטסאפ של מלאבס לקבלת עדכונים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר