צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

בגלל המצב הביטחוני: אירועים בפתח תקוה בוטלו, בחלק צומצם מספר המוזמנים

פיקוד העורף אסר על התכנסויות של מעל 300 איש. מספר אירועים, ביניהם בר מצווה וכנס גדול בוטלו, באירוע חתונה בעיר צומצם מספר המוזמנים, ואירועים אחרים עם פחות מ-300 מוזמנים מתקיימים כסדרם. בעלי האולמות גילו התחשבות רבה

פורסם בתאריך: 12.11.19 19:01

אירועים רבים שהיו אמורים להתקיים הערב בפתח תקוה בוטלו בעקבות המצב הביטחוני והנחיות פיקוד העורף. בחלק מהאירועים צומצם מספר המוזמנים ל-300, במסגרת המותר על פי פיקוד העורף.

הבוקר, הוציא פיקוד העורף הודעה על איסור התכנסות של מעל ל–300 איש. האיסור כולל גם שמחות וביניהן בר/בת מצוות וחתונות. בעיר פתח תקווה יש לא מעט אולמות וגני אירועים שצריכים לעמוד בהוראת פיקוד העורף ומבחינתם מדובר בסיטואציה לא פשוטה. "היום היו אמור להיות לנו שני אירועים", מספר אופיר ויזנברג ממתחם האירועים אמורה ברחוב גליס בסגולה, "בבוקר כנס ובערב בר מצווה. הכנס בוטל, מאחר והיה ברור שאף אחד לא יגיע ביום כזה, אנשים שלרובם יש ילדים קטנים לא היו משאירים אותם לבד ומגיעים. המשפחה שאמורה הייתה לקיים חגיגת בר מצווה בערב החליטה לבטל לאחר התלבטויות. צריך להבין שכאשר מדובר בבר מצווה, מדובר בילדים וההורים חוששים. ההורים של הילדים מהכיתה לא היו שולחים אותם מהלחץ ולכן הוחלט לדחות את זה למועד אחר. זו סיטואציה לא פשוטה למשפחה לבטל אירוע, זה משהו שהתכוננת אליו זמן ממושך וזה מאוד מתסכל".

אירוע נוסף שנדחה הוא ב-FIFTY 58 אולם אירועים בירקונים. "מיד לאחר שפיקוד העורף הוציא את ההודעה שלו היינו בקשר עם המשפחה שאמורה הייתה לחגוג אצלנו היום בר מצווה", מסביר ירון דותן, "לאחר התלבטות, הם ביקשו לדחות את האירוע שלהם לתאריך אחר ודחינו להם את זה ללא כל עלות. היה ברור לנו שאנחנו מבינים את הסיטואציה שבה הם נמצאים ועשינו הכל על מנת לעזור להם. מדובר בהפקה גדולה שכוללת גם זמר ובעלי מקצוע שונים ודאגנו שלא יחייבו אותם בעלות נוספת, למרות שהמעצבת כבר רכשה את הפרחים ואנחנו כבר קנינו מוצרים טריים להיום. לקיים אירוע ביום כזה, מבחינתם זה לאבד את כל הכיף והאנרגיות, חשש שלא כל הילדים שמוזמנים יגיעו וגם זוג שמגיע ושיש לו ילדים, רק אחד מבני הזוג היה מגיע. לכן למרות המורכבות, כולם נרתמו ביחד וגיבשנו תאריך שמתאים לכל ההפקה".

בעל אולם אחר בעיר סיפר: "יש לנו זוג שאמור להתחתן היום ויש לו למעלה מ-300 אורחים. לאחר שפיקוד העורף העביר את ההוראה שלו, יצרתי איתם קשר והצעתי להם לדחות את האירוע למועד אחר, ללא דמי ביטול, אך הם מתעקשים לקיים את החתונה כסדרה ואני יכול להבין אותם. מה שכן, מאחר ויש להם יותר מ- 300 אורחים, הסברתי להם שהם צריכים לצמצם את המוזמנים ולהודיע לחלק מהם לא להגיע. אני מאמין שלאור המצב הביטחוני, מראש חלק מהאנשים לא יגיעו, במיוחד מי שיש להם ילדים קטנים. אבל זו סיטואציה לא פשוטה, במיוחד שזה היום הכי מיוחד שלך, שתכננת המון זמן מראש והם ממש לא רגועים ואפשר להבין אותם".

בעוד יש אירועים שנדחו או צומצמו, יש לא מעט אירועים בעיר שמתקיימים כסדרם. "יש לנו היום בת מצווה ומאחר ומדובר בפחות מ-300 איש, אז אין בעיה לקיים את האירוע הרגיל", מסביר בעל אולם בעיר, "המשפחה שאלה אם אפשר לקיים, הסברנו להם שמבחינה חוקית אין כל מניעה. מה שכן, ההרגשה קצת לא נעימה, כולם מקווים שלא יקרה כלום והמצב יהיה שקט"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר