פרידה מסיגלית הלל יארק

"מוטב למות זקוף מלחיות על הברכיים". צפו בפרידה של סיגלית הילל יארק ממערכת החינוך העירונית

כ-300 איש הגיעו למסיבת הפרידה מהילל יארק שעבדה בעירייה כ-25 שנה ובמשך שנים היית מנהלת האגף לחינוך יסודי. "אני נפרדת היום ממקום שכמעט מחצית מחיי היה לי בית", היא אמרה בהתרגשות

פורסם בתאריך: 17.11.19 15:22

כ-300 איש הגיעו לאירוע הפרידה שהתקיים בחמישי האחרון באולפנית ישורון לסיגלית הלל יארק, מנהלת האגף לחינוך יסודי בעירייה שפרשה. באירוע נכחו מנהלים, מפקחים, עובדי עירייה בעבר ובהווה, חברים ובני משפחה. מנהל מינהל החינוך רמי הופנברג סיפר על העשייה הרבה של הילל יארק והדגיש את יחסה לכל ילד וילדה ואת היותה דמות מובילה ברמה הארצית. שוש שוש נגר, ראש החמ"ד, ציינה את תכונותיה של סיגלית כמנהיגה הכוללות יושרה אישית, יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים והובלה לחדשנות ויוזמות.

צפו בסרטונים מהפרידה המרגשת:

עוד כלל הערב קטע אומנותי של מקהלת יסודות בניצוחה של יפה דואג, שיר אותו כתבו מנהלי בתי הספר היסודיים ואשר שרו לכבודה בערב, סרטון שהראה את העשייה שלה לאורך השנים וכן ברכה מצולמת של שר החינוך לשעבר שי פירון. כל מי שנכח באירוע ציין שהיה אירוע מרשים מאוד והיו בו הרבה דמעות והתרגשות. בסוף הערב ביקשה הילל יארק להודות לכל מי שנכח וביקשה מהם להילחם על האמת שלהם. "כל מה שעשיתי, לא בשבילי עשיתי וכל שבעזרת השם אוסיף עוד לעשות, הרי הוא למען הזולת ובעיקר למען ילדים, שהיו ויהיו תמיד אהבת חיי, להטיב את עולמם, זה מה שתמיד הגדיר אותי כאדם וכאשת מקצוע. כל שרציתי, כל שחפצתי, כל שביקשתי, הוא להגשים את חלומותיהם ולבטא את אמונותיי".

עוד היא אמרה: "מסע של 25 שנים בא לקיצו, מסתבר שלחיים יש היגיון משלהם. הקדוש ברוך הוא העניק לי את הזכות העצומה להותיר בחיים סימן, להטביע חותם. אני נפרדת היום ממקום שכמעט מחצית מחיי היה לי בית. בית ליצור בו, בית להאדיר ולהעצים, בית לחוות. אני נפרדת מכם שהייתם לי משפחה, משפחה איננה מוסד סטרילי חף ממתחים וחיכוכים. במשפחה גם רבים, אלא שתוכה רצוף אהבה ואני אהבתי סתם לצחוק והיו ימים שגם בכיתי…..".

לבסוף ביקשה סיגלית מכל אחד שיעשה את הבחירות הנכונות עבורו, יאמר את מה שבליבו, גם אם כולם תמיד נגדם, היא ביקשה מהם להילחם על האמת שלהם ושיהיו נכונים לשלם את המחיר, כי גם לשתיקה יש מחיר. "מוטב למות זקוף מלחיות על הברכיים", היא סיכמה את דבריה.

סיגלית הלל יארק

סיגלית הילל יארק


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מאיה

    את תרומתה של סיגלית ואת הכבוד והאהבה שרחשו לה הסובבים ניתן היה לראות בערב נפרידה שערכו לה.
    ערב רב של אנשים, מנהלים, אנשי חינוך, חברי מועצה ובני משפחה שהגיעו, בירכו ובעיקר שמחו לשמוע שפתחה דף חדש, עצוב לעיר, שמח עבורה.
    בהצלחה בהמשך סיגלית יקרה

  2. רביד

    אישה מיוחד במינה ,מדהימה, מקצועית משכמה ומעלה, מותירה אחריה נעליים ענקיות, תרומתה הרבה לחינוך בעיר ולדורות של ילדים,
    עוד יראו ויורגשו במשך שנים ארוכות, בהחלט תהיה חסרה בנוף החינוכי בעיר . מאחלת לה המון הצלחה בכל אשר תבחר לעשות, מי שמכיר אותה זכה ומי שיכיר אותה יזכה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר