קבורה בארון. באדיבות: פיני צ'רנס
קבורה בארון. באדיבות: פיני צ'רנס

קבורה בארון: כל השירותים בנושאי לוויה וקבורה של אהוביכם

הרעיון של קבורה "מסורתית" משתנה ומתפתח עם הזמן, וגם במדינת ישראל בה קבורה יהודית מנחה להטמנת המת בקרקע עטוף בתכריכים, חלק מהאנשים, בין אם מתוך בחירתם האישית או בשל כך שאינם יהודים, יעדיפו קבורה בארון - דיברנו על הנושא עם פיני צ'רנס

פורסם בתאריך: 20.11.19 18:02

הרעיון של קבורה "מסורתית" משתנה ומתפתח עם הזמן וגם במדינת ישראל בה קבורה יהודית מנחה להטמנת המת בקרקע עטוף בתכריכים, חלק מהאנשים, בין אם מתוך בחירתם האישית או בשל כך שאינם יהודים, יעדיפו קבורה בארון.

ככל שתעשיית הלוויות מתפתחת, למשפחות יש מגוון רחב של אפשרויות בתהליך הקבורה. הם יכולים לבחור את בית העלמין בו יקירם שנפטר יקבר, את ניסוח ופרסום מודעות האבל, את מאפייני טקס הלוויה בכללותו וכן לבחור בין קבורה בתכריכים או בארון, את סוג ארון הקבורה ואת הלבוש והאביזרים איתם יקבר הנפטר.

חברת 'פיני שירותי קבורה' מספקת שירות לוויות מקצועי ברגישות וחמלה, ושירות מלא לכל צרכי משפחת הנפטר בנושאי הלוויה והקבורה, החל מרגע הפטירה ועד לתום טקס הלוויה. השירות כולל את כלל האלמנטים הנדרשים לארגון ותיאום סידורי הלוויה תחת קורת גג אחת. החברה מספקת שירותי לוויה מכל הסוגים: לוויה דתית, אזרחית, רפורמית, ושאינה יהודית, קבורה בקרקע או בארון.

'פיני שירותי קבורה' מספקת עבור המשפחות מספר ארונות לבחירה. הארונות הם קלאסיים ומכובדים, עשויים עץ מלא וברזל משולב, והחברה מספקת שירות הלבשת המת בבגדים או בתכריכים.

פיני צרנס, בעלי חברת 'פיני שירותי קבורה' מזה 40 שנה, אומר: "תעשיית הלוויות הופכת רגישה ובעלת גמישות יתרה ומותאמת יותר ויותר לצרכי המשפחות ורצונותיהן. אנו מבינים ומכבדים את הקושי הבלתי אפשרי וההתמודדות הלא פשוטה בעליל הנדרשת ממשפחת המנוח בשעות הקשות בהן אנו פוגשים אותן, ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי לעמוד להן לעזר ולמלא את רצונותיהן".

את הלוויה האזרחית ניתן לקיים במספר בתי עלמין בישראל, בעיקר בקיבוצים שייעדו בתי קברות לקבורה אזרחית.

בתי העלמין החילוניים בקיבוצים, מהווים פתרון הומני, שלו ופסטורלי, ללוויה וקבורה. לרוב, בית עלמין בקיבוץ ממוקם בסביבה ירוקה וטבעית, מוקף עצים וצמחיה, שקט ושלווה, המספקים לבני משפחת המנוח וקרוביו את האינטימיות הנחוצה, הן בעת עריכת הטקס והן בהמשך במהלך האזכרות ובביקורים בחלקת הקבר, ואת הפרטיות הרצויה לרגעי ההתייחדות עם הנפטר.

מי בוחר בקבורה אזרחית בדרך כלל?

"משפחות חילוניות בוחרות לעתים בקבורה אזרחית בשל אי הזיקה לדת והעדפה לקבורה מסוג אחר. אנו מציעים טקס רפורמי במידה ומעוניינים בכך.  גם במקרים בהם ישנה בעיה עם היהדות, מוצעת האפשרות לקבורה אזרחית בארון קבורה, וכן במצבים בהם אנשים רוצים שקרובם המנוח ייקבר בארון, כיוון שעל פי הדת היהודית הקרובה אינה בארון.

"לקבורה אזרחית, אנו מספקים מספר חלופות של בתי עלמין אזרחיים בקיבוצים במרכז הארץ. בתי העלמין הללו ממוקמים במקומות נעימים ופסטורליים, כך שגם בהמשך כשבני המשפחה וחברים יגיעו ויעלו אל הקבר, הם יזכו למקום שלו ושקט להתייחד בו עם יקיריהם". אומר פיני צרנס.

מה כוללים שירותי הקבורה שאתם מציעים?

"אנו עומדים לרשות בני משפחת הנפטר ועומדים לרשותם מרגע הפטירה בבית או בבית החולים, ומספקים עבורם את כלל השירותים הנדרשים בהתאם למה שהם רוצים וזקוקים: תיאום בית העלמין, בחירת המועד ללוויה, עדכון המוזמנים, הכנת מודעות האבל ופרסומן, הובלת הנפטר לבית העלמין, וכמובן עריכת הטקס: סידורי הפרחים, הצללה ליד מספר הקבר, כסאות, ציוד הגברה להקראת ההספדים, ועוד.

"כל משפחה שונה, ולא כל משפחה בוחרת באותו סוג של לוויה. זה תלוי גם בזיקה הדתית ובמסורת, בנושא התקציב, ובהעדפות אישיות. אני נמצא איתם ומסביר להם בפירוט את האפשרויות השונות, כך שיוכלו לבחור את בית העלמין, טקס הקבורה ומספר המוזמנים, לפי מה שהכי נכון ומתאים להם.  עריכת טקס הלוויה נעשית תמיד תעשה בהתאמה אישית, תוך רגישות מקסימלית ואפשרויות הנצחה מגוונות, כדי שהמשפחה תרגיש שהם נפרדו מהמנוח בצורה בה הם בחרו להיפרד".

 

לפרטים ומידע נוסף לגבי קבורה בארון – פיני שירותי קבורה
טלפון: 050-5232541

קישור לפייסבוק 

פיני שירותי קבורה. צילום עצמי

פיני שירותי קבורה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר