מראה ומגע טבעיים לחלוטין. צילום באדיבות סלון היפה בנשים
מראה ומגע טבעיים לחלוטין. צילום באדיבות סלון היפה בנשים

פאות לנשים במרכז: היפה בנשים – הבית שלך לבחירת הפאה המושלמת

כשמדובר בפאות ותוספות שיער, הפרטים הקטנים מורגשים ונדרשים דיוק, תשומת לב ברמה גבוהה ואהבה גדולה לתחום שביחד יוצרים את הפאה המושלמת - יצאנו להכיר את "היפה בנשים", הסלון המוביל בפתח תקוה להתאמת פאות

פורסם בתאריך: 24.11.19 11:04

סלון "היפה בנשים" הממוקם בלב העיר פתח תקוה עונה על דרישות אלו ואף מעניק יחס אישי, חם ומכיל לכל אישה ואישה הפוקדת את הסלון. במקום מבינים את חשיבות התאמת הפאה לרצון ולצרכי הלקוחה, כדי שבסופו של דבר היא תרגיש שלמה עם הפאה גם מבחינת הנראות וגם מבחינת הנוחות. סלון "היפה בנשים" שם דגש על שירות ברמה גבוהה כדי שכל לקוחה תרגיש בבית. ניתן למדוד פאות ולקבל ייעוץ והכוונה מנשות המקצוע המנוסות בעניין עיצוב, התאמה ותחזוקה ללא התחייבות.

הפאות המוצעות בסלון מיוצרות במקום במעבדה מקצועית בעבודת יד מסורה, ועשויות משיער אירופאי טבעי, לא מעובד ולא צבוע המגיע עם תעודת כשרות המעידה על מקור השיער. השיער נבחר בקפידה כדי שהלקוחה תיהנה משיער נעים, יפה ובאיכות בלתי מתפשרת לשימוש מתמשך לאורך שנים. המגוון רב וניתן למצוא פאות יוקרה משיער חלק, גלי או מתולתל.

צילום עצמי

צילום עצמי

צילום עצמי

צילום עצמי

צילום עצמי

צילום עצמי

בנוסף לרכישת פאות, הסלון מציע מגוון שירותים כמו מספרה מקצועית בה ניתן להתפנק בפן, גוונים ותספורת כדי שגם מתחת לפאה השיער יוכל להרגיש מושלם. במספרה ניתן לקבל טיפול תחזוקה שוטף לפאות הכולל חפיפה וסירוק. כמו כן, ניתן גם לצבוע את השיער באופן דיסקרטי. אם בשירותים דיסקרטיים עסקינן, בסלון מחלקה מיוחדת לפאות רפואיות המלווה נשים בתהליך הורדת השיער עד ההחלמה, תוך מתן יחס אישי, משפחתי ורגיש. ייצור הפאה במקום מקל על תהליך התאמת הפאה הרפואית ומאפשר דיוק מושלם לצורת הראש ונוחות מקסימלית.

לרשות הלקוחות קיימת מעבדה מיוחדת לתיקון ולחידוש פאות ישנות. הצוות המקצועי מספק פתרונות יצירתיים ומיוחדים שיהפכו את הפאות שכבר לא בשימוש לפאות יפהפיות שנראות חדשות לחלוטין. במעבדה ניתן לחדש את צבע הפאה, לבצע גוונים, סלסול ועוד. כמו כן, במעבדה מבצעים החלפת סקין, החלפת רשת, החלפת סיכות ומסרקים, החלפת גומיות, הוספת שיער והארכת פאות, הוספת בייביהר, מילוי סקין, החלפת סקין ללייס ולהפך.

מלאי הפאות של "היפה בנשים" מתחדש באופן תמידי המאפשר ללקוחה למצוא מגוון פאות בכל סגנון, צבע ואורך. בין סוגי הפאות: פאות בייבוש טבעי, פאות עם רשת סגורה, רשת פתוחה, פאות עם לייס פרונט, לייס טופ, טי לייס, פאות עם סקין ובלי, פאות לכובע, פאות סרט, קוקוקליפסים ועוד.

אם גם את מתלבטת לגבי סגנון הפאה הבאה שלך וברצונך להתפנק בפאה איכותית ולהרגיש מטופחת, את מוזמנת להגיע לסלון "היפה בנשים", בו מהרגע שנכנסת תרגישי שהגעת למשפחה, משפחת היפה בנשים.

סלון היפה בנשים
טלפון: 03-5163333
כתובת: ההסתדרות 18,פתח תקוה
שעות פעילות: א' – ה' בין השעות 10:00-19:00
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

צילום עצמי

צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר