לכלוך בפארק צילום באדיבות התושבים
לכלוך בפארק צילום באדיבות התושבים

תושבים שביקרו בפארק: "האגם מאוד מוזנח ומלוכלך, לא נעים להיות שם"

האגם בפארק יצחק אוחיון, שהיה אמור להיות פינת חמד ואטרקציה לתושבי העיר והסביבה, מלוכלך ומוזנח, ומהווה מוקד בעיקר לתלונות של תושבים

פורסם בתאריך: 26.11.19 17:27

תושבים שמגיעים לאחרונה למתחם האגם בפארק יצחק אוחיון, טוענים כי מצבו של האגם ירוד ומעלים טענות נגד התחזוקה שלו שמבצעת העירייה. בשבת האחרונה, כמו בכל יום שבת, הגיעו תושבים רבים למתחם האגם, חלקם אף תיעדו את מצבו של האגף, בו ניתן לראות לכלוך במים, צמחיה שהתייבשה, שלטים שזרוקים בתוך מי האגם או שבורים ועוד. כזכור, עלות הקמת האגם הסתכמה ביותר מ-50 מיליון שקלים, והוא הושק לציבור כמה חודשים לפני הבחירות בשנת 2018. מאז לא פעם עולות תלונות על מצבו.

האגם בפארק הגדול

האגם בפארק הגדול

רק לאחרונה התלוננו תושבים לא רק על מצבו של האגף ועל הירוקת שיש במים, אלא שחלקם אף תיעדו תושבים שככל הנראה הגיעו מחוץ לעיר שמנסים לדוג באגם. "הייתי עם הילדים ביום שבת, ומצב האגם פשוט מזעזע", אומרת תושבת העיר. "האגם מתחת לכל ביקורת, יש עשבים בכל מקום וצמחיה שהתייבשה. גם המשטח במצב גרוע ובחלק מהמקומות התנתקו הברגים. חלק מהשלטים באגם שבורים ואחרים בכלל צללו פנימה לתוך המים. בנוסף, יש מקומות שהשבילים מוצפים מים ולא ניתן בכלל לעבור דרכם. צריך להשקיע במקום. להחליף חלק מהצמחיה שהתייבשה, לנקות את האגם משאריות של אוכל, אפשר לראות שקיות בתוך המים, מזלגות ודברים לא מזוהים. האגם קיים בסך הכל שנה ומי שמביט מהצד, בטוח שהוא קיים כבר הרבה מאוד שנים".

האגם בפארק הגדול

תושבת נוספת אמרה: "ביקרנו ביום שבת בפארק הגדול עם הילדים ועשינו סיבוב גם ליד האגם. האגם מאוד מוזנח, הכל יבש ומוזנח. בכל מקום ניתן לראות עשבים, השלטים שבורים וחלקם בכלל נמצאים בתוך האגם. חלק מהשבילים מוצפים במים, יש ירוקת בכל מקום ובתוך האגם יש לכלוך ולא נעים להיות במקום. האגם נפתח בסך הכל לפני שנה וכמו שהוא נראה זה לא מרגיש כך".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "מדובר בתהליך טבעי שבו מתייבשות השושנות והצמחים בכלל – בגלל השינוי במזג האוויר וההתקררות המורגשת בתקופה הזו של השנה. לצד זאת, הליקויים הובאו בפני הגורמיים הרלוונטיים ויטופלו בהקדם. נדגיש כי יש לפנות למוקד העירוני 106 ולדווח על כל מפגע. הפניות מטופלות ברצינות ובמהירות האפשרית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר