מעון הדר - ברחוב צלאח שלום. החניה שהוקמה על חשבון החצר צילום באדיבות ההורים

צפוף במעון: העירייה לקחה חלק מהחצר שיועד לבניית מבנה נוסף לטובת חניה ציבורית

הורים מספרים על צפיפות גדולה במיבנים, ואומרים שגם לפני כן השטח היה קטן יחסית, אך בחרו במעון זה בזכות איכות הצוות. בנוסף לכך הם מתלוננים שהדשא הסינתטי אינו תיקני והמתקנים בחצר דלים. שאריות לעבודות אגב, אפשר עדיין למצוא בשטח החצר

פורסם בתאריך: 3.12.19 08:53

הורים לילדים שנמצאים במעון הדר של החינוך התורני ברחוב צלאח שלום, מעלים תלונות רבות נגד העירייה. הטענה המרכזית היא בנוגע לכך שבאחרונה לקחה העירייה חלק נכבד משטח חצר המעון לטובת חניה ציבורית. עוד הם טוענים בחצר המעון יש דשא סינתטי לא תיקני, שהמתקנים בחצר דלים וישנים ואין בה הצללה. לטענת ההורים אין גם כיסוי לגדר ובנוסף לכך הושארו בשטח חול ואבנים שמסכנים את הילדים.

"מדובר באחד המעונות היותר מבוקשים בשכונת עמישב", אומרת אחת האמהות, "המבנה אמנם לא גדול, אבל הצוות מדהים והמנהלת מסורה. באחד הבקרים הגענו למעון וראינו שהגיעו יחד איתנו גם דחפורים והתחילו לעבוד על שטח של המעון לטובת הקמת חנייה ציבורית. המצוקה בשכונה למעונות ידועה לכולם ואנחנו כהורים צריכים לבחור בין מעון מרווח לבין צוות מעולה. בחרנו בצוות, עכשיו לצערנו, החליטו לקחת גם חלק מהחצר לטובת חניה וזה לא מובן לנו". אמא אחרת מוסיפה: "אף אחד לא עדכן את צוות הגן או את ההורים על כך. כשרק התחילו העבודות שלחנו מכתב לראש העיר בבקשה לעצור זאת וניסינו להבין האם חניה קודמת לרווחת הילדים. לצערי לא קיבלנו כל תגובה. כרגע השאירו את המקום כמו אתר בנייה, כולל אבני שפה וחול שהילדים חשופים אליהם".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "המעון פועל תחת עמותת מעיין החינוך התורני אשר השטח ניתן לה בהקצאה עירונית. יחד עם זאת, הרשות מקדמת פיקוח על כלל מעונות העיר והדבר ייעשה כחלק מתהליך ובאופן הדרגתי. במסגרת דין ודברים בין הרשות להנהלת העמותה נקבע כי השטח המוזנח שהיה בצמוד למבנה המעון, ישוקם לטובת חניון אשר ישמש את ההורים ואת התושבים הגרים בסמוך. נדגיש כי במקום קיים ציר תנועה צפוף וכדי למנוע את בעיות התנועה שנגרמות באזור בשעות הבוקר ואחר הצהריים, הוחלט להקים את החניון להפחתת העומסים. נציין בנוסף כי במסגרת העבודות שכעת נמצאות בעיצומן, תתוקן גם הגדר. כמו כן, בניגוד לטענות, במעון קיים שטח חצר גדול מאוד, בפרט ביחס להיקף התלמידים הלומדים בו".

עוד העבירה העירייה תמונה של חצר המעון מזווית אחרת כדי להראות שהחצר גדולה מספיק, אך בתגובה לכך מבהירים ההורים שבשטח שנלקח לטובת חניה אמור היה להיבנות מבנה נוסף מאחר וקיימת בעיית צפיפות גדולה בגן. ההורים אומרים: "מתחם הגן הנוכחי קטן מאוד, לקבוצת התינוקות אין היכן לזחול, קבוצת נוספת אוכלת משחקת וישנה בחלל קטן מאוד, ואין מחסן לאחסון חפצים הכרחיים. יתכן ונראה כי החצר אולי גדולה. אך יש לקחת בחשבון כי החניה הזו באה על חשבון מבנה גדול יותר שהיה אמור להיבנות, כבר יש אישור מהנדס רק חיכו לתקציבים, כשראש העיר נכנס הוא עצר את התוכניות".

התמונה שהעבירה העירייה:

חצר המעון, תמונה שהעבירה העירייה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר