מיטל שהרבני, ורה רביץ, שמחה גיל וחגית קליפר צילומים: חורחה נובמינסקי

כבוד: מורה למוזיקה, גננת ובית ספר יסודי, בין מצטייני המחוז במשרד החינוך

שתי נשות חינוך מפתח תקוה ובית ספר זכו בתעודות הצטיינות ממחוז תל אביב במשרד החינוך וזכו למחמאות רבות מהוועדה הבוחרת

פורסם בתאריך: 2.12.19 17:19

18 אנשי חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב וביניהן שתי נשות צוות מפתח תקווה, קיבלו תעודות הוקרה על פעילותם החינוכית בשנת הלימודים הקודמת – תשע"ט. בנוסף, קיבל בית הספר עמיטל את פרס החינוך המחוזי. את תעודת ההוקרה, קיבלו ממנהלת מחוז תל אביב חיה שיטאי בטקס שהתקיים במרכז הבמה בגני תקוה. בטקס לקחו חלק גם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, ממלא מקום ראש העיר וראש מינהל החינוך רון כץ, מנהל המינהל רמי הופנברג, אנשי חינוך, בני משפחות ועוד.
הוועדה הבוחרת מצאה נכון להעניק את התואר "אשת חינוך מצטיינת" לורה רביץ, מורה למוזיקה מבית הספר נתן יונתן ולמיטל שהרבני מנהלת גן "תרצה". על פי הוועדה, רביץ היא מורה אשר מקדישה לכל תלמיד ותלמידה את זמנה במטרה להצעידם קדימה. דרכה של ורה תואמת לייחודיות של בית הספר "נתן יונתן": לתת מענה למגוון אינטליגנציות.

הענקת אות ההצטיינות לורה רביץ צילום: חורחה נובמינסקי

על מיטל שהרבני, אמרה הוועדה שהיא רואה בעבודה החינוכית שליחות. ברגישות ובתבונה רבה היא מצעידה קדימה דורות רבים של ילדים בדרכם העתידית בחיים. ההתמדה שלה בכל משימה שאותה היא מחליטה לבצע, מובילה אותה להשגת היעדים המצופים. היכולת שלה להקשיב, להכיל, לקבל ולהבין ברגישות רבה את הילדים והוריהם ראויה להערכה רבה. הילדים בגן "תרצה" אינם יושבים על כיסאות רגילים. הגן עבר ל"ישיבה גמישה" – שיטה חינוכית המאפשרת לילדים בחירה בין סוגים שונים של ישיבה. חלק מהילדים יושבים על כדורים, אחרים על פוף, ארגז, קופסה או כיסא. כך משיגה מיטל את שיתוף הפעולה של הילדים שקשובים ללמידה, ובנוסף היא מאפשרת להם לקחת אחריות ולבחור היכן לשבת ואיך ללמוד.

הענקת אות ההצטיינות למיטל שהרבני צילום: חורחה נובמינסקי

הענקת אות צטיינות למנהל בי"ס עמיטל חגית קליפר (מימין) ולמנהלת הקודמת שמחה גיל צילום: חורחה נובמינסקי

בית הספר עמיטל, בית ספר תורני אקדמי, קיבל את הפרס על היותו פורץ דרך בתפיסתו הדתית החדשנית. תפיסה זו קבעה לעצמה כערך עליון את החיבור בין "השמיים" (הקודש) ל"ארץ" (החול) כבסיס לטיפוח תלמידים שומרי תורה ומצוות, ערכיים ובעלי מיומנויות וכישורי חיים למנהיגות, ליצירתיות וליזמות פורצת דרך. בנוסף, בית החינוך רואה את שילובם של תלמידי החינוך המיוחד כערך מוביל. הפרס הוענק למנהלת בית הספר חגית קליפר ולמנהלת הקודמת שלו  שמחה גיל.
ראש העירייה רמי גרינברג, אשר נבצר ממנו מלהשתתף באירוע, בירך את הזוכים ואמר: "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהטובות שיש ולראייה מידי שנה אנו מתבשרים כי יש זוכים מקרב אנשי החינוך בעיר ומקרב בתי הספר בעיר. אני גאה כי מערכת החינוך שלנו התברכה באנשי חינוך מוכשרים ומקצועיים. יישר כוח". רון כץ: "אני גאה לעמוד בראש מערכת מקצועית ואיכותית, המובילה בתחום החינוך, ומקדמת חשיבה חדשנית ופורצת גבולות. בתי הספר בעיר הם מהטובים והמתקדמים שיש והחינוך לו זוכים תלמידי העיר הוא איכותי, מקצועי וחדשני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר