יומן חינוך אלמוג ולד, תלמיד אחד העם הוא חבר בנבחרת ישראל באולימפיאדת מדעי המחשב צילום באדיבות בית הספר אנקורי כיבוי אש צילום באדיבות בית הספר יומן חינוך אמי ת בר אילן צילום באדיבות בית הספר 'מתחת לפני המים' של בוגרי תיכון אחד העם-פרטי יומן חינוך עמל א צילום באדיבות בית הספר מעלות חיים צילום באדיבות בית הספר ממד שלום צילום באדיות בית הספר נעמת צילום באדיבות בית הספר

יומן חינוך: כבוד אצל הנשיא לאלמוג ולד, הישג לסרט של אחד העם

וגם: בשני בתי ספר ציינו את הסיגד, תלמידי הרב תחומי מאמצים את תלמידי א' בקיבוץ גלויות. סיכום השבוע בבתי הספר בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 13.12.19 08:49

יומן חינוך אלמוג ולד, תלמיד אחד העם הוא חבר בנבחרת ישראל באולימפיאדת מדעי המחשב צילום באדיבות בית הספר

אלמוג ולד, בוגר כתה י’ מתיכון אחד העם צילום דגן אשש, מרכז מדעני העתיד

1 אלמוג ולד, תלמיד אחד העם וחבר בנבחרת ישראל באולימפיאדת מדעי המחשב, השתתף בקבלת פנים שהתקיימה במשכן נשיא המדינה, לכבוד נבחרות ישראל המתחרות באולימפיאדות בינלאומיות במתמטיקה, פיזיקה ומדעי המחשב. ולד זכה במדליית כסף באולימפיאדה בינלאומית במדעי המחשב. קבלת הפנים בבית נשיא המדינה הייתה במעמד נשיא המדינה, שר החינוך, מנכ"ל משרד החינוך והסופר מאיר שלו.

הרב תחומי א'

2 במסגרת התכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית", תלמידי כיתה י' בתיכון הרב תחומי עמל א' חונכים, מאמצים ומהווים אח בוגר לתלמידי כיתות א' בבית הספר קיבוץ גלויות. את התכנית מובילות עדן בבלי מחנכת כיתה א' וסיון הכוכבי רכזת המעורבות ברב תחומי א'. המפגש נערך אחת לשבוע בו התלמידים עוזרים במקצועות הליבה, חשבון ועברית ובנוסף מעבירים תכנים חינוכיים, משחקי חברה ושיח אישי, להם הם עוברים הכשרה מוקדמת.

מעלות חיים צילום באדיבות בית הספר

3 חמ"ד תורני מעלות חיים פתח את חודש כסלו בסימן ערבות הדדית ויזמות פנים וחוץ בית ספרית. תלמידי שכבת ו' יזמו שיתוף פעולה עם 'גן ברבור' לילדים עם עיכוב התפתחותי שפתי. התלמידים באים מידי שבוע לפעילות משותפת עם ילדי הגן. אושרת יצחק, מנהלת בית החינוך, מציינת כי הנתינה משפיעה על התלמידים בהיבטים שונים, והיא מספקת התנסות ערכית וחוויית הצלחה המעניקה להם תחושת סיפוק והעצמה. (צילום סהר חליפה).

אמי"ת בר אילן צילום באדיבות בית הספר

4 תלמידי תיכון אמי"ת בר אילן (ממ״ד) שנפתח רק השנה, משתתפים במגמת הסייבר המועברת על ידי מכללת cyber for you . הקורס מכשיר את דור העתיד בתחום הסייבר ואבטחת המידע.

ממד שלום צילום באדיות בית הספר

5 כמו בכל שנה, גם השנה חגגו תלמידי ממ"ד שלום, בהנהלת אלי'ה סולימן, את חג הסיגד. התלמידים העשירו ידיעותיהם בנושא בכיתות. לקראת החג יצאו התלמידים לחווה החקלאית והתנסו בפעילויות המייצגות את העדה, כמו הכנת צמידים בצבעי הדגל, אירוח בית אותנטי, טעימה מאוכל מסורתי, ריקוד מסורתי ועוד.

תלמידי אנקורי באחת הפעילויות צילום באדיבות בית הספר

6 במסגרת תוכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" ביקרו תלמיד אנקורי בתחנת כיבוי והצלה והכירו את תנועת שחקים של המשטרה. לירון פנחסוב רכז המעורבות בתיכון בליווי צוות המחנכים הגיעו לתחנת הכיבוי בראשותו של סגן טפסר אלון שבתאי ושמעו סקירה על פעילות התחנה. תנועת "שחקים" של המשטרה הוצגה ע"י רס"ב אסף בנו. התלמידים זכו לשמוע את הרצאתו של דומיניק שרמן חייל בודד, זוכה 'התכנית 2025'.

'מתחת לפני המים' של בוגרי תיכון אחד העם צילום פרטי

7 הסרט 'מתחת לפני המים' של בוגרי תיכון אחד העם זכה במקום הראשון בפסטיבל קולנוע שהתקיים בסינמטק. הסרט מדבר על חבורה של שחייניות שמאז שהן ילדות מתאמנות ומשחקות ביחד. לאחר מספר שנים, מתברר להן שלאורך השנים, המאמן הטריד אחת מהן מינית והסיפור התפוצץ. במאית הסרט היא שלי קנייב, צלמת: לין אוסטרובסקי, עורכת: אריאל ברוך אל. עד כה צפו בסרט ביו טיוב למעלה מ-62 אלף איש.

נעמת צילום באדיבות בית הספר

8 גם בתיכון טכנולוגי נעמת ציינו את חג הסיגד. אחרי שתלמידי בית הספר הכינו לוח מידע על החג בכניסה לבית הספר, פרשו היועצת עדנה סימני שבתאי ועובדת קידום הנוער, אור פטאנה, שולחן עמוס בכל טוב ממטעמי המטבח האתיופי, לבשו בגדים מסורתיים ופתחו במחולות עם התלמידים והמורים. לשמחה הצטרפה זהבית דאסו אוריה, מנהלת מרכזי הנוער בעיריית פתח תקווה, שלימדה תלמידים איך לאפות את הדבו – הלחם המתוק של בני העדה האתיופית.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר