איציק ישראל צילום גדי אהד
איציק ישראל צילום גדי אהד

הביצועיסטים: גרינברג ניסה לפרק את הסיעה ולצרף חלק מהחברים לקואליציה

איציק ישראל קיבל, כך נטען, הצעה לשמש כסגן ראש עיר, וגם תמי ז'יטלני קיבלה הצעה להצטרף. ישראל: "הצבנו תנאי שגם אורי אהד יהיה חלק מהעניין, דרישה שנפסלה". גרינברג: "אנחנו מדברים עם כולם, איציק ותמי לא סירבו באופן מוחלט". ומה הוא אומר על אורי אהד?

פורסם בתאריך: 15.12.19 12:08

האם ראש העירייה רמי גרינברג ניסה לפרק את סיעת הביצועיסטים, להכניס לקואליציה את איציק ישראל ותמי ז'יטלני ולהשאיר את אורי אהד באופוזיציה?
מקורבים לסיעה טוענים כי לאחרונה התנהלו מספר מגעים ושיחות בין ראש העירייה ומקורביו לבין שני חברי הסיעה, כאשר איציק ישראל היה אמור לקבל את תפקיד סגן ראש העיר, אך בסופו של דבר המגעים לא הבשילו. איציק ישראל מאשר את הפרטים.
מקורב לסיעה ציין היום את השתלשלות העניינים: "ראש העיר ומקורביו התחילו מחודש אוגוסט לחזר נמרצות אחרי איציק ותמי", הוא אומר, "התחילו מתמי ז'יטלני וקבעו איתה פגישה שלא יצא ממנה דבר. לפני חודש לערך, התקשר מקורב לרמי לשניהם בנפרד, וקבעו עם שניהם פגישות בנפרד. איציק ישראל נפגש עם רמי, ורמי הציע לו כל מיני הצעות, כולל תפקיד של סגן ראש העיר ברוטציה עם סיעה אחרת. לאחר מכן איציק ותמי פסלו את הרעיון. כמה ימים לאחר מכן, לאחר טקס יקירי העיר, רמי התקשר לאיציק ושאל אותו שוב לגבי הכניסה לקואליציה, ואיציק אמר לו שהם לא מפרקים את הסיעה".
יש לציין כי מתחילת הקדנציה ישנן כבר שתי סיעות שחלק מחבריהן נכנסו וחלק נשארו בחוץ. כך למשל סיעת אכפ"ת של איציק ברוורמן התפצלה לאחר הבחירות, כאשר אדי קואז ורועי פן נכנסו לקואליציה ואילו ברוורמן נשאר בחוץ. גם סיעת מחוברים התפצלה לאחר הבחירות, לאחר שאורנה דווידאי נכנסה לקואליציה ואילו איתי שונשיין נשאר תחילה בחוץ, והצטרף רק לאחרונה.

אורי אהד

אורי אהד

תמי ז׳יטלני. צילום בן פרג'.

איציק ישראל אמר למלאבס: אישר היום את הפרטים: "זה נכון. הייתה הצעה, מתוך כוונה שאני ותמי נהיה בפנים. אחד מהתנאים שהצבנו היה שגם אורי יהיה חלק מהכניסה לקואליציה. בשלב הראשון הבקשה לא נפסלה, אך בשלב שני כן נפסלה. בסופו של דבר זה לא יצא לפועל, אמרנו שהתנאי הראשון הוא או כולנו או אף אחד, ושלאחר מכן יהיו תנאים נוספים. ההתנהלות של הנהלת העיר היום אינה משביעת רצון וזה בלשון המעטה, ולכן בסופו של יום אם התנאי הראשון יעבור, יצטרכו להיות תנאים נוספים כדי שזה יעמוד בדרישות שלנו".

רמי גרינברג. צילום ראובן קופולינסקי

רמי גרינברג ציין בתגובה: "אנחנו מדברים עם כולם, עם כל הסיעות. ואנו בוחנים את הדברים כדי לדעת מה טוב יותר או לא. כולם רוצים להיכנס, ועם כולם יש שיחות. יש תפקיד של סגן פנוי, ואנו בשיחות עם כולם. איציק ותמי לא סירבו באופן מוחלט. לגבי אורי? אנו לא פוסלים אף אדם, ובוחנים איפה שיהיה הכי טוב לטובת התושבים, ואיפה זה עלול ליצור אינטריגות וסכסוכים שרק שיפגעו בתושבים. לכולם יש רצון להיכנס".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר