בתמונה מימין לשמאל: יו"ר וועד הגנים הנכנסת לירון חביב, אנה נבות יו"ר וועד ההורים וסגניה שלה, קובי יוסף דובר הוועד ורהב עוז היועץ המשפטי

יו"רית חדשה לוועד הורי הגנים: לירון חביב מאם המושבות

ארבעה הורים התמודדו לתפקיד, חביב זכתה ב-73 אחוז מהקולות, ואמרה: "אני מודעת לגודל האחריות ואני מביאה לתפקיד את הניסיון, המקצועיות והנחישות שמאפיינים אותי"

פורסם בתאריך: 18.12.19 17:51

לירון חביב, תושבת שכונת אם המושבות, נבחרה ברוב קולות לתפקיד יו"ר ועד הורי הגנים בעיר ותחליף את שגיא קורן שסיים את תפקידו לטובת משרה ברשות. בבחירות שהתקיימו ביום שלישי השבוע במתנ"ס נווה גן בהשתתפות נציגי ועד גני הילדים בעיר, התמודדו ארבעה תושבים שלכל אחד מהם ניתן זמן קצר להציג את עצמו. חביב קיבלה 73 אחוז מהקולות. הבחירות נעשו באופן חשאי בליווי יועץ משפטי. ועד גני הילדים פועל תחת הוועד העירוני. "תרומה לקהילה היא ערך עליון עבורי ואני עושה זאת עם המון אהבה", אמרה חביב בסיום הבחירות, "בגן הילדים ההורים פוגשים פעם ראשונה את מערכת החינוך הרשמית של מדינת ישראל. לכן יש חשיבות עליונה לשיתוף הפעולה שלנו ההורים עם מינהל החינוך. אני מודעת לגודל האחריות ואני מביאה לתפקיד את הניסיון, המקצועיות והנחישות שמאפיינים אותי. האתגרים שלנו הם רבים ויש הרבה עבודה החל מטיפול ליצירת סביבה בטוחה בגנים לילדים עם רגישויות נושא הצהרונים, חינוך מיוחד, סייעות, אבטחה. הוכח כי מעורבות הורים חשובה מאוד לקידום חינוך הילדים, לשם כך נבנה תכנית להנגשת הוועד לכל הורה בעיר".

חביב, היא בת 38, נשואה ואמא לשלושה ילדים, סמנכ"ל תפעול בחברה לניהול נכסים, פעילה חברתית בנושאי חינוך, יו"ר חטיבת הביניים רמון וחברה בהנהגת ההורים העירונית בשש שנים האחרונות. לצד זה, חביב מיוזמות אימוץ בית החיילים הבודדים על ידי ועד ההורים בעיר, פרויקט שזכה להצלחה רבה.
יו"ר ועד ההורים העירוני, אנה נבות, הוסיפה: "כמי שרואה את תפקיד היו"ר כשליחות ממדרגה ראשונה למען תושבי העיר, אני יכולה להעיד כי אין ראויה מלירון לתפקיד המאתגר הזה. תפקיד שדורש ידע, זמינות גבוהה, גמישות מחשבתית ויכולת ניהול משברים. לירון מגיעה מתוך המערכת ומביאה איתה ניסיון עשיר בייצוג הורים מול הרשויות. היא מכירה את העיר ואת זכויות הילדים וההורים ופועלת למענם בהתנדבות מלאה, ביושרה ובמקצועיות. אין לי ספק מתוך היכרותי את פועלה ומתוך עבודה התנדבותית משותפת כי לירון תעמוד במשימה המורכבת אליה נקראה בבניית מערך הורים עירוני שיטפל באשכולות הגנים מכל שכונות העיר וייתן ייצוג ראוי לכולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מורן ארד

    לענין ערבוב הכיתות השנה 2021, אשמח לקבל את הטלפון של לירון או מייל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר