בניית ציפורניים בפתח תקוה. קרדיט: מחוברת
בניית ציפורניים בפתח תקוה. קרדיט: מחוברת

מחוברת: בניית ציפורניים בפתח תקוה  

מחפשים אחר מקום מושלם לבניית ציפורניים בפתח תקוה? הכירו את שני סרוסי

פורסם בתאריך: 22.12.19 11:11

בשנים האחרונות טיפוח הציפורניים תפס תאוצה ושיטות רבות החלו מתפשטות בכל מכון יופי; החל מלק ג'ל, דרך בניית ציפורניים באקריל ושיטות שונות למניקור ופדיקור. ציפורניים משוחות בלק מבריק או מט, מקושטות באיורים מודפסים או הנעשים ביד ואפילו ציפורניים מתוכשטות, כל האופציות נמצאות עכשיו השאלה במי ובמה לבחור.

כדי לקבל את המראה האסתטי והנחשק חשוב למצוא מקום בו גם נותנים שירות מקצועי וכן אופציות רבות ומגוונות לטיפול וטיפוח הציפורניים. ב"במחוברת" של שני סרוסי תוכלי למצוא בדיוק את מה שאת מחפשת; מישהי שמבינה עניין, יודעת מה היא עושה ועושה זאת עם חיוך ומקצועיות.

את "מחוברת", מרכז היופי והקוסמטיקה, פתחה שני לפני כשנתיים אבל את האהבה והידע שלה היא מטפחת עוד מהיותה ילדה קטנה. כשהבינה בגיל ארבע-עשרה שבזה היא רוצה להתעסק ולעבוד, החלה ממקצעת את עצמה על ידי לקיחת קורסים ולימודי קוסמטיקה מקצועיים.

שני היא מניקוריסטית ופדיקוריסטית מוסמכת אשר אסתטיקה חשובה לה מאוד כמה חשובה- כל טיפול מתחיל במניקור קודם כל. במכון היופי שלה ניתן לבנות ציפורניים בשיטת האקריל- בניית ציפורנים מסוג זה מתאימה לנשים אשר מכרסמות את הציפורניים או לכאלה החושקות בציפורניים ארוכות ומרשימות. במקרים בהם הציפורן הטבעית נשברה ניתן לבצע הארכה של הציפורן על ידי סידור עם אקריל גם כן. בנוסף לבניית ציפורניים בשיטת האקריל, תוכלו למצוא גם מניקור ג'ל המחזיק עד שלושה שבועות, סוג זה מתאים לנשים אשר רוצות לשמור ולחזק את הציפורניים הטבעיות שלהן.

כשזה נוגע ללק ג'ל חשוב שיהיה גם מגוון רחב של צבעים ואכן ב"מחוברת" תוכלו למצוא צבעים שונים ומשונים כאחד ואם יצירתיות היא שם המשחק ותעוזה גם כן, תוכלו לקשט את הציפורנים במגוון רחב של דוגמאות מהעדינות ביותר ועד המטורפות ביותר. את ההשראה לקישוטים הייחודיים שני מקבלת גם מהזירה הבינלאומית וגם המקומית והיא דואגת לעדכן ושדרג את המגוון המוצע במכון.

במכון היופי של שני סרוסי תוכלו למצוא מענה לכל מה שאתן מחפשות; החל מבניית ציפורניים, דרך שיזוף והסרת שיער וטפולים קוסמטיים למיניהם, תוכלי להגיע לעיצוב גבות, מניקור ופדיקור טיפולי פנים והעלמת פיגמנטציה ולקבל את הכל תחת קורת גג אחת. האווירה במקום תמיד נעימה ומסבירת פנים, תמיד נעים ומזמין, ומרגיש שנכנסת לבית של חברה שכל מה שהיא רוצה הוא לעשות לך רק טוב.

ב"במחוברת" תקבלי טיפול אישי וממוקד המתמקד בך ובמה שמתאים לך כי כל אישה שונה ומיוחדת בדרכה. הערכים המובילים את שני הם שירות מקצועי, אישי ויחס אדיב,  האווירה במקום משקפת בדיוק את זה.

טיפ לשמירה על ציפורניים חזקות ובריאות על פי שני:

לחמם שמן זית כ 5-10 שניות במיקרוגל, לוודא שאינו חם מידי ולטבול את הציפורניים בשמן החמים כעשר דקות. מומלץ פעם ביום לקבל ציפורניים מושלמות.

מחוברת

חיים עוזר 1 , פתח תקוה

052-3353511️

מעבר לעמוד האינסטגרם

בניית ציפורניים בפתח תקוה. קרדיט: מחוברת

בניית ציפורניים בפתח תקוה. קרדיט: מחוברת

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר