יום הולדת לילד/ה? הכירו את הפתח תקוואיות שישאילו לכם כלים רב פעמיים ללא תמורה

שתי תושבות העיר החליטו, כל אחת לחוד, לרכוש כלים רב פעמיים לימי הולדת ולהשאיל אותם ללא תמורה, כדי להמעיט את השימוש בכלים חד פעמיים. צריך רק להירשם מראש ולהחזיר את הכלים נקיים

פורסם בתאריך: 31.12.19 08:38

נושא איכות הסביבה, בדגש על אי שימוש במוצרי פלסטיק, צובר תאוצה ויותר ויותר תושבים מנסים למצוא דרכים יצירתיות להנחיל זאת לסביבה. שתי תושבות העיר, מיכל נוימן ודנית אתר החלו בפרויקט עצמאי ורכשו ערכות כלים רב פעמיים אותן אותם הן משאילות למי שיש לו אירוע על מנת להמעיט את השימוש בחד פעמי. ההשאלה היא ללא תשלום, ברישום מראש והדבר מותנה אך ורק בהחזרת הכלים נקיים ומסודרים בתום השימוש.

כלים רב פעמיים. צילום מיכל נוימן

"בשנים האחרונות הנושא הרב פעמי הפך לטרנד, אומרת מיכל נוימן, "טרנד שהוא חיובי ובתור מישהי שהיא פעילה סביבתית וחברתית בשנים האחרונות הנושא מאוד קרוב לליבי. ההחלטה לרכוש כלים על מנת שאוכל להשאיל אותם לא נובעת מהטרנד אלא מהאידאולוגיה הסביבתית, היציאה מהמסכים החוצה וקידום הנושא הסביבתי הקהילתי והרב פעמי זה הדרך שגם הסביבה תהיה מרוצה וכך יהיה פחות פסולת שתגיע לבעלי חיים וחיות הבר וזה מסייע לכולם". לצד הכלים משאילה נוימן גם משחקי קופסא, מחצלת ועוד. הסט שלה כולל 18 צלחות רב פעמיות לילדים, כוסות, קערות, סט קפה, קנקן תה ומפת שולחן.

מיכל נוימן צילום פרטי

דנית ונדב אתר צילום פרטי

כלים רב פעמיים. צילום מיכל נוימן

נוימן לא לבד. מי שרכשו ערכה לפני מספר חודשים אותה הם משאילים לתושבי השכונה הם דנית ונדב אתר, משכונת אם המושבות החדשה. השניים רכשו ערכה רב פעמית מנירוסטה שמתאימה ל-30 איש. "נושא איכות הסביבה מאוד חשוב לנו וראינו את היוזמה בקבוצת הפייסבוק 'רב פעמי'", מספרת דנית, "היינו לפני יום ההולדת של הבת שלנו ועלה לנו רעיון לרכוש את הערכה עבור יום ההולדת והבנו שאנחנו רוצים שזו תהיה התרומה שלנו לאיכות הסביבה, למרות שמדובר בהשקעה כספית לא זולה שנעה בסביבות ה- 800 שקלים. אם המושבות זו שכונה מאוד קהילתית וכבר השאילו מאיתנו את הערכה עשר פעמים ולזה יש להוסיף את האירועים וימי ההולדת בגן האנטרופוסופי של הבת שלנו". דנית מציינת שהיא משאילה את זה לתושבי השכונה ללא תשלום ויש אפשרות להשאיר תרומה של 20 שקלים על מנת שיוכלו להגדיל את הערכה.

תושבים שמעוניינים לשאול את הכלים יכולים לפנות בהודעת וואטסאפ בלבד:

לדנית – 0504499429 , או למיכל – 054-7897576/0526474657


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר