לק. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"תוסיפו תכלת וניוד". מה חושבות קוסמטיקאיות מפתח תקוה על צבעי הלק החדשים של נשות צה"ל?

צה"ל החליט להרחיב את מגוון צבעי הלק שמותר למשרתות הקבע למרוח וחידד את ההוראות לגבי חיילות בסדיר. ננסי דיין וליאת סואד מברכות על המהלך ומוסיפות עוד כמה גוונים מומלצים

פורסם בתאריך: 14.1.20 12:44

מתברר שיש סט תקנות שלם לגבי מריחת לק על ציפורני חיילות בסדיר ומשרתות קבע בצה"ל. לאור בקשת משרתות הקבע להוסיף גוונים נוספים של לק שמותר להן למרוח על הציפורניים, החליט ענף המשטר והמשמעת בצה"ל להיענות לבקשתן ובתום תהליך בדיקה, אושרו השבוע לשימוש גווני הלק הבאים: ורוד, סגול בהיר, חום בהיר, אפור בהיר ובורדו, זאת לצד הצבע האדום שכבר אושר לשימוש בעבר. יודגש כי בתקנות המתייחסות כאמור למשרתות הקבע מצוין כי על הגוונים החדשים להיות אחידים, להימרח על כל הציפורניים במלואן ולא לכלול קישוטים ותוספות כלשהן. בנוסף, מדגישים בענף המשטר והמשמעת כי על הצבעים הללו להיות בהירים, ללא צבעים זוהרים, זרחניים או מנצנצים. חיילת (בשירות חובה וקבע) רשאית לצבוע את ציפורני ידיה ורגליה בלק שקוף, בלק ורוד בהיר, או בלק לבן פנינה, ללא צבעים זוהרים, זרחניים ומנצנצים. צבע הלק יהיה אחיד ויימרח על כל הציפורן במלואה ועל כל הציפורניים, ולא יכלול קישוטים, פרט לצבע אחד אחיד. חיילת בשירות קבע רשאית גם לצבוע את ציפורני ידיה ורגליה בצבע אדום. אין מניעה לצבוע את ציפורני הידיים ו/או הרגליים בצבע שונה בהתאם לצבעים המאושרים.

צבעי הלק החדשים בצה"ל. צילום יח"צ אלון גנון

בעקבות התקנות החדשות, החלטנו לשאול את הקוסמטיקאיות המקומיות מה הן חושבות על כך ואיזה צבעים מומלץ להוסיף.

ננסי דיין

ננסי דיין, קוסמטיקאית וטיפוח הגוף אשר מטפלת בלא מעט נשות קבע, אומרת: "שמחתי לשמוע שצה"ל מכיר ברצון נשות הקבע לגוון, פחות להקשות בבחירת הגוונים ונותן במה לביטוי עצמי. מה גם שאין קשר בין צבע הלק, לבין היכולות המקצועיות של הנשים המשרתות בצבא. צבע הלק מבחינתי אינו מייצג דבר בבחינת האופי או המקצועיות ולטעמי ניתן להוסיף צבעים נוספים, כגון גווני הניוד והאבן".

ליאת סואד

ליאת סואד, פדיקוריסטית רפואית, אומרת: "אני שמחה שצה"ל מבין את הצורך של נשות הקבע לגוון ולהוסיף צבעים נוספים ואני מקווה שיפתחו את זה כאופציה גם למשרתות בסדיר. היום לחיילות ולנשות הקבע מאוד חשוב לטפח את עצמן, מבחינתן צבע הלק הוא חלק מהאישיות שלהן וזה נותן להן הרבה אפשרויות, במיוחד בתקופת הקיץ. אני הייתי ממליצה להוסיף את כל סוגי התכלת הבהירים, צבעי הניוד, הפודרה, המייק אפ והפיסטוקים שנחשבים גם כן לבהירים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר