זירת האירוע ברחוב השחם צילום דוברות הצלה פתח תקוה
זירת האירוע ברחוב השחם צילום דוברות הצלה פתח תקוה

היכה אותו במשך שעות, קשר אותו וחנק אותו למוות: כתב אישום נגד תושב העיר בגין הרצח ברחוב השחם

כתב אישום הוגש נגד ולדימיר ליסיצין, תושב העיר כבן 51, בגין רצח של מגדנקו מתשניק ז"ל. הפרקליטות בבקשת המעצר: מעשיו מעידים על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו

פורסם בתאריך: 24.2.20 15:02

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד ולדימיר ליסיצין, תושב העיר כבן 51, בגין רצח של מגדנקו מתשניק ז"ל, שאירע בחודש שעבר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שחף קלינמן שמעוני, הנאשם והמנוח היו מכרים ומיודדים. הנאשם עבד כשומר מחסן מוצרי חשמל אשר נמצא בתוך מתחם מגודר. ביום 15.1.20, עבד הנאשם במחסן, המנוח הצטרף אליו ושתה עמו משקאות אלכוהוליים. סמוך לשעה 23:05 ולאחר שהנאשם והמנוח יצאו מהמתחם ושבו אליו, ניסה המנוח לצאת מהמחסן ומהמתחם אך הנאשם מנע ממנו לצאת, כשהוא אוחז בו ודוחף אותו שוב ושוב.

על פי כתב האישום, הנאשם הכניס את המנוח בכוח למחסן תוך שמשך אותו בצווארו, המנוח התנגד והכה בצווארו של הנאשם. בתגובה דחף הנאשם את המנוח למחסן ונעל את דלת המחסן. המנוח ניסה לצאת אך הנאשם מנע ממנו תוך שהוא דוחף אותו בחוזקה לפנים המחסן. הנאשם ניסה לקחת את ארנקו של המנוח מכיס מעילו והמנוח הדף אותו, הנאשם כרך את ידו סביב צווארו והרחיקו מדלת המחסן. הנאשם נטל כסף מארנקו של המנוח והורה לו להסיר שרשרת זהב שהיתה על צווארו.

לאחר מכן, ועל פי כתב האישום, בשעה 23:27 התקשר המנוח לבנו בטלפון הנייד שלו ואמר: "שלום משטרה, אפשר משטרה לשחם 6". הנאשם חטף את הטלפון מידיו של המנוח והפילו ארצה. בניסיון לקחת את הטלפון מהנאשם, החלו השניים להיאבק, המנוח ריתק את הנאשם והנאשם חבט פעמיים בראשו והתיישב על גבו. המנוח ניסה להשתחרר והנאשם אחז בראשו והצמידו בכוח לרצפת המחסן פעם אחר פעם וחבט בראשו. לאחר מספר דקות, הוציא הנאשם שני כבלים וקשר את ידיו וגופו של המנוח.

בעקבות שיחת הטלפון, ניסתה אשתו של המנוח להתקשר מספר פעמים אליו. בשעה 23:39 לערך, בעוד המנוח קשור ושכוב על הרצפה, ענה הנאשם לשיחת הטלפון מאשתו של המנוח ואמר לה כי עליה להגיע למחסן במהירות כי המנוח משתולל. לאחר השיחה המשיך הנאשם לכרוך ולהדק את את אחד הכבלים סביב רגליו וגופו של המנוח תוך שהוא מרתק אותו לרצפה באמצעות רגלו ובועט בכוח בפלג גופו העליון. המנוח ניסה להתנגד והנאשם דחף את ראשו לרצפה והמשיך לכרוך ולהדק את הכבל מאזור החזה של המנוח ומעלה. הנאשם כרך את הכבל מספר פעמים סביב צווארו של המנוח, הידק בחוזקה בכוונה לגרום למותו של המנוח וחנק אותו בכך למוות.

לאור המקרה הקשה, כתבה עו"ד שחף קלינמן שמעוני בבקשת המעצר: "המשיב מנע את יציאתו של המנוח ממתחם המחסן במשך מספר שעות, בין היתר, תוך שימוש באלימות חמורה כלפיו וזאת אף כאשר המנוח לא הביע התנגדות. המשיב אף קשר באמצעות שני כבלים את גופו של המנוח אשר היה שכוב על הרצפה ולבסוף כרך והידק בחוזקה סביב צווארו של המנוח וגרם למותו מחנק על לא עוול בכפו. מעשיו אלו של המשיב מעידים על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כשהנרצח התקשר למשטרה למה הם לא הגיעו תוך דקות ובכך היה נמנע הרצח של המסכן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר