מתנ"ס אחדות. צילום זאב שטרן
מתנ"ס אחדות. צילום זאב שטרן

ומי הגיע לכנס? חוג במתנ"ס אחדות לא התקיים בגלל כנס בחירות של הליכוד

ההורים קיבלו הודעה כי החוג נדחה לטובת אירוע שמתקיים במתנ"ס. אורי אהד: "מדובר בעבירה על חוק הבחירות, מותר להשכיר אולם אם הוא פנוי באותו מועד". לשכת ראש העירייה: "ניתן לערוך כנסים פוליטיים במבני ציבור בכפוף לתנאים הנלווים ותשלום עבור השכירות"

פורסם בתאריך: 25.2.20 17:07

חוג במתנ"ס אחדות נדחה בשבוע שעבר, לפי הטענה בשל כנס בחירות של הליכוד שהתקיים באותו יום בהשתתפות הח"כ והשר צחי הנגבי וראש העירייה רמי גרינברג. החוג היה אמור להתקיים ביום שלישי שעבר, באותו היום בו התקיים הכנס. יום לפני כן קיבלו ההורים הודעה בה נכתב: "הורים יקרים! עקב אירוע המתקיים מחר במתנ"ס, אנו נאלצים לדחות מחר את החוג ולקיימו ביום ראשון בשעה 17:30-18:30. לפיכך, בשבוע הבא יהיו שני שיעורים, יום ראשון ויום שלישי".
חבר המועצה אורי אהד טוען השבוע כי מדובר בהפרה של חוק הבחירות. "בשבוע שעבר ביטלו חוג במתנ"ס אחדות כדי לערוך כנס בחירות של הליכוד עם רמי גרינברג והשר צחי הנגבי", אומר אהד, "הדבר הזה נוגד את חוק הבחירות דרכי תעמולה, שאומר כי ניתן להשכיר אולם במקום ציבורי אם המקום פנוי, והוא לא היה, והמחיר צריך להיות כמו לאולם רגיל פנוי. החוק אומר שהאולם צריך להיות מושכר כמו לכל אדם רגיל. הכוונה היא שאם אדם מהשורה היה בא להשכיר את האולם, הוא לא היה יכול לעשות זאת כי יש בו חוג, והוא תפוס. ובמקרה הנוכחי החוג נדחה לטובת הכנס".
מלשכת ראש העירייה נמסר: "בניגוד לנטען לא בוטל החוג והכנס התקיים באולם המרכזי. נדגיש כי על פי הנוהל של חוזר משרד הפנים וכן על פי הנחיות היועמ"ש ניתן לערוך כנסים פוליטיים במבני ציבור בכפוף לתנאים הנלווים ולתשלום עבור השכירות".
לעומת גרסת העירייה, בשיחה עם מתנ"ס אחדות, הם ציינו כי החוג שנדחה הוא חוג אקרודאנס, והוא אכן נדחה בשל הכנס שהתקיים ביום שלישי. עוד ציינו שהשיעור החלופי התקיים השבוע. בנוסף לכך סיפרה אם לילד בחוג שהיא החמיצה את ההודעה על הביטול והגיעה למתנס, שם נאמר לה שהחוג לא מתקיים בגלל כנס פוליטי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר