שחר מזרחי ז"ל. צילום מתוך דף הפייסבוק

אבל כבד והלם גדול: שחר מזרחי, בן 27 מפתח תקוה, נהרג מפגיעת רכבת

"אתה חסר לי ואני מתגעגע, אני בטוח שאתה שומר עלינו מלמעלה, אתה ואמא. כנראה התגעגעת אליה אז הלכת לעולם הבא", ספד לו אביו, אבי, בדף הפייסבוק

פורסם בתאריך: 3.3.20 16:00

טרגדיה גדולה: שחר מזרחי בן 27 בלבד, רוכב אופנוע ותושב פתח תקווה, נהרג אתמול, יום שני, בתאונת דרכים כקילומטר צפונית לתחנת הרכבת של בית יהושע סמוך לגשר נחל פולג, מפגיעת רכבת. ניב בוחבוט, ראש סניף איחוד הצלה תל מונד והסביבה, ציין: "מדובר ברוכב אופנוע שטח שנדרס על ידי רכבת. בסיוע חובשים נוספים מנתניה ביצענו בו פעולות החייאה בזירת האירוע ולמרבה הצער נאלצנו לקבוע את מותו".
אביו של שחר ז"ל, אבי, ספד לו בדף הפייסבוק:

"בני שחר היקר, הלכת לעולמך, אתה חסר לי מאוד. אתה יקר לי, כל היום היית איתי, שאלת מה שלומי ואיך אני, רק דאגת לי, ולא רק לי אלא לכל מי שסבב סביבך. עזרת לי בכל מה שאני צריך, בכל דבר קטן. אתה היית הבן המושלם ואני מאחל לכל אבא בן כמוך. "אתה חסר לי ואני מתגעגע, אני בטוח שאתה שומר עלינו מלמעלה, אתה ואמא. כנראה התגעגעת אליה אז הלכת לעולם הבא שיותר טוב מהעולם שלנו. אני יודע שאתה מאושר ואתה רוצה שנהיה חזקים ומאושרים. אני אוהב אותך בן יקר שלי תשמור עלינו מלמעלה".

חברים רבים ספדו לו בדף הפייסבוק. "כפרה שלי, לא מאמינה, לא מעכלת ולא רוצה לקבל את זה", כתבה אחת מחברותיו, "רק לפני שבוע וחצי רכבתי איתך ואמרתי לך כמה כיף לנסוע איתך, איזה זהיר אתה ואיזה אחראי ושיש כאלה שנוסעים בלי חליפות בלי כלום ואמרת לי 'נראלך זה מסוכן'.

חברה אחרת כתבה: "שחר שלנו וואו איזה גורל אכזר, לקחו אותך מאיתנו. אדם עם לב ענק, עם נתינה אין סופית, תמיד מפרגן ואוהב. אוהבת אותך המון המון המון ותמיד תהיה בליבי לעד. תשמור על אבא שלך, סתיו ואור מלמעלה".

חבר נוסף כתב: "אח שלי, שותף שלי, חבר ילדות שלי. אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל. לא רוצה להאמין וכל כך מתקשה לקבל. היית לי חבר ואח, אוהב אותך המון".

החברים של שחר המשיכו לכתוב בדף הפייסבוק שלו גם לאחר ההלוויה. "הייתה לי הזכות לפקד עליך גם אם לזמן קצר, זכיתי להכיר ילד קסום ומיוחד, ליבי נשבר כששמעתי את הבשורה", כתב חבר משרותו הצבאי של שחר.
דודתו של שחר כתבה לו: "פשוט לא נתפס האחיין האהוב שלי נפטר מתאונת אופנוע. כל כך קשה לעכל את גודל האסון. אי אפשר להמשיך הלאה, אי אפשר להאמין שאתה כבר לא נמצא איתנו. רק בן 27, עוד לא הספקת כלום בחיים. לפחות תפגוש את אמא שלך שם למעלה. תנוח על משכבך בשלום. אוהבת אותך ותמיד תישאר בליבי לעולם".
אחד השכנים של המשפחה כתב: "שכן אח יקר שלי. לא מאמין שאני רושם עליך בלשון עבר. אתה היית בין הראשונים שקיבלו אותי בזרועות פתוחות כשעברתי לעיר. רק אתמול ראיתי אותך בערב ואיחלנו אחד לשני לילה טוב, הזוי שאתה עכשיו במנוחת עולמים. הזוי שאני לא אראה אותך יושב במרפסת בדרך לבית כנסת". חבר של שחר כתב: "שוחי אח שלי היקר. אני לא מאמין שאני כותב עליך בלשון עבר. לפני כמה ימים סגרנו כולם לנסוע לאילת, איך אמרת לי – הולכים להשתגע בואו נסגור גם תאילנד, ישבנו וצחקנו כמו ילדים קטנים. שוחי אני לא מעכל שזה קרה דווקא לך. ישבנו בנסיס אמרת לי דיי זהו אני רוצה להתחתן לבנות משפחה נמאס לי מכל החרא שבחוץ. כל בוקר היינו מדברים מה עושים בערב. איך נתגעגע לצחוק שלך. הלב כואב שוחי, אנחנו נשמור על אור אחיך הקטן, אני מבטיח לך כל מקום ניקח אותו איתנו הוא חלק מאיתנו. אחי אוהבים אותך שמור עלינו מלמעלה. שנשמתך תהיה צרורה בצרור החיים בגן עדן".

שחר ז"ל הובא למנוחות היום אחר הצהרים בבית העלמין סגולה. יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר