האמא המודאגת ואריה שמש
האמא המודאגת ואריה שמש

סגן מנהלת חטיבת אחד העם החליט להגיב: צפו בסרטון של אריה שמש ובסרטון של האמא המקטרת

סרטון של אמא שקיטרה על המשימות שהילדים מקבלים במסגרת הלמידה מרחוק הפך לוויראלי. אריה שמש, סגן מנהלת חטיבת אחד העם רמת ורבר, הכין סרטון תגובה. "האמינו לי, אנחנו עובדים קשה מאוד", הוא אומר, "בואו לא נקטר"

פורסם בתאריך: 18.3.20 12:23

השבוע רץ בפייסבוק סרטון של אמא שמקטרת על עומס הלימודים והעבודות שהילדים מקבלים במסגרת הלמידה המקוונת מרחוק. האם צילמה את עצמה ברכב והסרטון הפך לוויראלי. בסרטון היא מספרת שיש לה ארבעה ילדים בבית ומנגד רק שני מחשבים וביקשה מהמורים להנמיך ציפיות. הסרטון בחלקו הומוריסטי ובו האמא מבקשת שישאלו גם אותה איך היא מרגישה, ומציינת שבסופו של דבר היא קורסת. את המונולוג של היא מסיימת במילים: 'אם לא נמות מהקורונה נמות מלמידה מרחוק'.

אריה שמש

אריה שמש, סגן מנהלת חטיבת אחד העם רמת ורבר ורכז שכבת ז', החליט להוציא סרטון תגובה. "אחרי שחצי מדינה שמעה את האמא שמקטרת על המשימות המתוקשבות אני רציתי להביא את הצד של המורים ואנשי החינוך וההוראה", הוא אומר. "משעה שבע בבוקר אני עסוק בכל אותם דברים שקשורים ללמידה המתוקשבת, החל מהכנת חומרים, שליחת מצגות וקבצים לתלמידים ועוד. אני מקבל טלפונים, הודעות בכל ערוץ אפשרי, במשוב, באימייל, על קשיים של ילדים שצריך לתת מענה, על אתר שקרס, על חוסר בחבילת גישה ולאן שולחים את הקבצים".

הוא ממשיך ומציין שבהמשך היום הוא צריך לבקש מהמחנכות לדבר עם כל ילד ואחר כך המנהלת מבקשת שהוא ידבר עם אנשי הצוות. "האמינו לי, אנחנו עובדים קשה, קשה מאוד. כל השנה ובמיוחד בימים האלה, כדי לאפשר לילדים שלכם, לילדים של כולנו שגרת חיים טובה, נכונה. אז בואו נתגייס, לא נקטר, כי יש לנו עם אחד וארץ נהדרת".

הסרטון של אריה שמש:

הסרטון שרץ ברשת של האם שמתלוננת:


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אמא שמעריכה

    כל הכבוד! המורים עובדים קשה גם ככה ופי כמה יטתר במהלך הימים הללו.
    קצת הערכה לא תזיק!

  2. אורית

    אריה, שירי היא מורה בעצמה, מחנכת בכיתת חינוך מיוחד באורט אפרידר באשקלון. הבן שלי לומד אצלה והיא מורה מעולה !! היא אפילו זכתה בתואר המורה של המדינה !! הסרטון הזה הוא בדיחה דו כיוונית גם על היותה אמא וגם על היותה מורה וכן שירי שלחה לנו משימות לתלמידים בזמן שצילמה את הסרטון הזה…

  3. גלית

    צודק בכל מילה ! כל הכבוד למורים שעובדים במאה אחוז משרה ולפעמים אף יותר בימים אלה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר