הדמייה מגדלי הברון. צילום CityBee

למרות משבר הקורונה: פרויקט מגדלי הברון בפתח תקוה יוצא לדרך

הפרויקט כולל שלושה מבנים לשימור ועוד שני מגדלי יוקרה בני 21 קומות כל אחד. במבנים לשימור יהיו בתי קפה וחנויות, במגדלים יהיו 157 דירות

פורסם בתאריך: 23.4.20 08:47

פרויקט "מגדלי הברון" ברחוב ז'בוטינסקי 6-10, יוצא לדרך. הפרויקט כולל שלושה מבנים לשימור ועוד שני מגדלי יוקרה בני 21 קומות כל אחד. אדריכלי הפרויקט הם ערן לשם וערן שקד, מארגנת קבוצת הרכישה היא חברת "נדלן חכם ייזום בע"מ".
פרויקט "מגדלי הברון" כולל שלושה מבנים לשימור ומאחוריהם שני מגדלים. שלושת המבנים שנועדו לשימור ואשר שימשו את המתיישבים הראשונים במושבה, כבר קיבלו היתר בנייה, שני מגדלי המגורים קיבלו היתר דיפון וחפירה ומקבלים היתר בנייה בימים אלה. החפירות במתחם החלו לאחרונה ולאחר שיסתיים שלב הדיפון ייבנו הבניינים לשימור ומגדלי המגורים. הבנייה עתידה להסתיים בטווח של כשלוש שנים. הפרויקט נמצא במיקום מרכזי על ציר ז'בוטינסקי ונבנה על קרקע פרטית שרכשה קבוצת רכישה.
המגרש כיום ריק ברובו, למעט אחד משלושת המבנים המיועדים לשימור, אשר יועתק ממקומו וישוחזר. שני המבנים הנוספים המיועדים לשימור נהרסו ברבות השנים והם ייבנו מאפס בהסתמך על תיעוד עבר הכולל תוכניות בניין ותמונות. שלוש המבנים לשימור יהיו בעלי קומה אחת ובגודל של כ-100 מ"ר כל אחד ויוקצו למסחר – בתי קפה, חנויות וכו'. מאחורי מבנים אלה ייבנו מגדלי המגורים – שני מגדלים בני 21 קומות, שיכללו 157 יח"ד.

הדמיית מגדלי הברון. באדיבות CityBee

אדריכלי הפרויקט הם ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד האדריכלים CityBee. מוביל את הפרויקט מטעם המשרד האדריכל חגי דנינו, ואדריכלית השימור היא דנה סוקולצקי ממשרד שגב-סוקולצקי. לדברי לשם ושקד, "מדובר בפרויקט ייחודי של שימור בניינים מראשית ימי העיר ומאחוריהם בניית מגדלי מגורים חדשים. יצרנו שילוב מחד והפרדה מאידך בין המתחמים על מנת לאפשר להם להתקיים זה לצד זה וליהנות מהיתרונות האחד של השני. שקד ולשם הביעו שביעות רצון מהתקדמות הפרויקט, ושיבחו את הוועדה המקומית וראש העירייה רמי גרינברג אשר ממשיכים לפעול ולהוציא לדרך פרויקטים גם בימים אלה של משבר בריאותי וכלכלי. "לא כל הוועדות בארץ ממשיכות לפעול ולקדם בנייה", הם אומרים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר