מצטיין רס"ל עד לוי ומצטיין מחט כפיר- רס״ל רועי פפשדו. צילום דובר צהל

המשפחה ראתה את הטקס בזום. שני חיילים מפתח תקוה נבחרו למצטיינים

כבוד: שני חיילים מפתח תקוה נבחרו למצטיינים במסגרות שונות בצה"ל לקראת יום העצמאות ה-72

פורסם בתאריך: 29.4.20 18:59

שני חיילים מפתח תקוה נבחרו למצטיינים במסגרות שונות בצה"ל לקראת יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל. רס״ל רועי פפשדו מפתח תקווה, נבחר למצטיין מח"ט כפיר. רס"ל עד לוי מפתח תקווה, נגד משמעת ממחנה ציפורית, נבחר לקבל אות הצטיינות מיוחד מאלוף פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם.

רס"ל פפשדו, בן 22, משרת כרס״פ חוד בגדוד נחשון של חטיבת כפיר. לרועי אחות שמשרתת במשרד הביטחון. ״התגייסתי לכפיר בשנת 2016. התגייסתי לתפקיד קרבי בחטיבת כפיר כי ראיתי את החשיבות בביצוע תפקיד כזה", הוא מספר. "בנוסף, מהיכרותי עם חטיבות מהצבא החלטתי שחטיבת כפיר היא החטיבה בה אוכל למצות את יכולותיי בצורה הכי טובה, במיוחד שמאוד חשוב לי לתרום, לשרת ולהגן על תושבי המדינה שאני אוהב".

פפשדו, עבר טירונות, אימון ואימון מתקדם. "תפסתי קו בגוש עציון במשך כמה חודשים ולאחר מכן יצאתי לקורס מפקדי כיתה", הוא מספר. "בסיום הקורס, שובצתי כמפקד כיתת טירונים של מחזור מרץ 2019, עברנו יחד הכשרה, התקדמתי לתפקיד סמל מחלקה ועברנו לקו שכם".

מצטיין מחט כפיר- רס״ל רועי פפשדו צילום דובר צהל

לקראת סוף השירות הסדיר שלו הפך להיות רס"פ של פלוגת החוד בגדוד נחשון ובתום ארבעה חודשים בתפקיד קיבל הצעה לחתום שרות קבע ונענה. "הרגשתי שעדיין לא שבעתי מלתרום ולא מיציתי את יכולתי", הוא מסביר, "היום אני נמצא באותו התפקיד ועושה אותו במסירות ואהבה במשך שנה ושלושה חודשים".
מה המשפט שמנחה אותך?
״אין הנחתום מעיד על עיסתו״
למה לדעתך קיבלת הצטיינות?
״בגלל ההתמדה והמסירות שלי, אלו דברים שחשובים לי. המשפחה שלי ממש התרגשה כששמעה על ההצטיינות״.
ואיך אתה עובר את התקופה הזו של הקורונה?
"לאחר 40 יום בהם שהינו בבסיס חזרנו הביתה. ערכו לכבוד חזרתי ארוחה חגיגית ושם בישרתי להם שנבחרתי להיות מצטיין מפקד החטיבה בטקס לכבוד יום העצמאות ה-72 למדינה. כולם היו מאושרים בשבילי והתרגשו מאוד. בעקבות הקורונה נבצר מהמשפחות להגיע לטקס ולכן הם צפו בו מרחוק באמצעות לייב ששודר דרך הרשתות החברתיות של חטיבת כפיר. משפחתי חלקה איתי את הרגע המרגש הזה על אף שלא נכחו בטקס בצורה פיזית".

מצטיין רס"ל עד לוי.צילום דובר צה"ל

# # #

רס"ל עד לוי מפתח תקוה, נגד משמעת ממחנה ציפורית, נבחר לקבל אות הצטיינות מיוחד מאלוף פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, לרגל יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. "התרגשתי מאוד כשגיליתי שאני מצטיין", מספר רס"ל לוי, "זה היה מאוד מפתיע, אני רק בתחילת הדרך שלי וכבר לקבל כזאת הודעה זה כבוד גדול". רס״ל לוי משמש כנגד משמעת מזה שלוש שנים. "תחת אחריותי נמצא כל תחום המשמעת בבסיס, דיגום ונראות החיילים, ניהול שגרה, טקסים ואירועים ועוד. התפקיד מספק לי הרבה עניין ומשמעות", הוא משתף. מפקדיו מתארים אותו כנגד יוצא דופן: "עד הינו נגד מקצועי, מסור ומגדיל ראש. הוא מבצע את תפקידו ברמה גבוהה ומהווה דוגמה אישית לכל הסובבים אותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר