בית ספר פאול קור. צילום זאב שטרן
בית ספר פאול קור. צילום זאב שטרן

תוצאות הבדיקה מרגיעות את כולם: מזכירת בית ספר פאול קור לא נדבקה בקורונה

אתמול ביקשו ההורים לסגור את בית הספר עד שיתקבלו תוצאות הבדיקה, נוכח התסמינים שהיו למזכירה. היום התקבלו תוצאות הבדיקה השליליות

פורסם בתאריך: 5.5.20 18:11

עדכון אחרון: 6.5.20 20:51

הודעה מרגיעה: הערב נודע כי תוצאות בדיקת הקורונה של מזכירת בית ספר פאול קור שליליות, כלומר המזכירה לא נדבקה בקורונה. אתמול (שלישי) דרשו הורים מבית הספר שבשכונת אם המושבות, לסגור את בית הספר לכמה ימים, עד שיתקבלו תוצאות הבדיקה של מזכירת בית הספר, שסובלת מחום ותסמינים נוספים. לטענתם, מדובר בסך הכל ביומיים. בעירייה החליטו אחרת.

"היום הסתבר לנו שמזכירת בית הספר סובלת מחום", אמרה אתמול אחת האמהות, "כשפנינו לבית הספר ולעירייה בבקשה לסגור את בית הספר נאמר לנו שאנחנו סתם מגזימים ורק מי שהיה קרוב אליה צריך להיכנס לבידוד. צריך להבין שמדובר במזכירה, שזה אומר שלא מעט היו בקרבתה, החל ממנהלת בית הספר, המורות וחלק מהתלמידים. יש לחץ גדול בקרב ההורים שמבקשים לסגור את בית הספר עד שיגיעו התוצאות. היא אמורה לעשות בדיקה ביום רביעי ובחמישי אמורות להיות תוצאות, מדובר בסך הכל ביומיים שמאוד ירגיעו את ההורים. במידה והכל בסדר, אז אין בעיה להחזיר את הלימודים ביום ראשון".
בעירייה פרסמו אתמול את ההודעה הבא: "מזכירה בבית הספר פאול קור בעיר התפנתה לביתה היום לאחר שלא חשה בטוב במהלך יום הלימודים. ראש העיר רמי גרינברג הורה למנהלת האגף לחינוך יסודי, לערוך תחקיר ולבקש מאנשי הצוות שבאו במגע קרוב עם המזכירה להתפנות לביתם עד אשר יתבררו ממצאי הבדיקות שנעשו למזכירה. יודגש כי המזכירה התבקשה לערוך בדיקת קורונה ונכון לעת הזו היא אינה אובחנה כחולה בנגיף. נדגיש כי ע"פ הנחיות משרד הבריאות אין לנקוט שום הגבלה כל עוד אין בדיקה שמעידה כי יש חולה קרונה. בנוסף, ראש העיר הורה לגורמי העירייה הרלוונטיים לערוך חיטוי בבית הספר ולוודא את ההגיינה במקום".
ראש העירייה רמי גרינברג אמר אתמול: "דרשתי היום מהנהלת בית הספר לנקוט במשנה זהירות ולפנות את המזכירה ואת אלו שעבדו איתה צמוד. מדובר בצעד שמחמיר על הוראות משרד הבריאות והוא נועד להבטיח עד כמה שניתן את שלומם של התלמידים וצוותי ההוראה בבית הספר, במידה ויתברר חלילה כי המזכירה חלתה בנגיף. חשוב לציין כי המזכירה נבדקה רק היום ונכון לעכשיו לא ידוע האם היא אכן נדבקה בנגיף. אנחנו נמשיך ללוות את בית הספר ואת המזכירה בפרט ונפעל בנושא ככל שידרש בהמשך".

כאמור, היום התברר שהמזכירה לא נדבקה בקורונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר