גן צבעוני רחוב בן יהודה
גן צבעוני רחוב בן יהודה

העירייה איחדה שני צהרונים, ההורים: "הם חוסכים וזה בא על חשבון הילדים שלנו"

הורים מגן צבעוני מספרים שמתחילת השנה היו בצהרון 11 ילדים, אבל עתה החליטה העירייה לאחד את הצהרון עם צהרון נוסף, ובו ילדים גדולים יותר

פורסם בתאריך: 27.5.20 12:35

הורים לילדים מגן צבעוני ברחוב בן יהודה, ששייכים לצהרון של חברת טומשין, מתלוננים על כך שמאחר ואין בצהרון שלהם – 15 ילדים כפי שהעירייה דורשת, הוחלט לאחד את הצהרון שלהם, יחד עם הצהרון של הגן שנמצא מעבר לכביש. לדברי ההורים, הצהרון שלהם מונה 11 ילדים וכך היה מתחילת השנה, אך עכשיו לאחר הקורונה, הוחלט שזה לא כלכלי ולכן החליטו לאחד צהרונים, וכך במבנה אחד יהיו כ-31 ילדים בגילאי טרום טרום חובה, טרום חובה וחובה. לטענת ההורים, לא נכון לשים יחד ילדים שעדיין לא בני ארבע יחד עם ילדים בגילאי 5-6. עוד הם מוסיפים שעל מנת להגיע לצהרון הסמוך, צריכים הילדים לעבור כביש יחד עם שתי נשות צוות שצריכות להעביר 11 ילדים, דבר שהוא מסוכן. ההורים מסבירים שלא מעט הורים מתנגדים ולכן עדיין לא כולם שלחו את הילדים לצהרון. ההורים מבקשים מהעירייה שתיקח על עצמה את העלות התקציבית הנוספת של מימון עוד ארבעה ילדים שחסרים בצהרון צבעוני, כדי שטומשין יסכימו להמשיך להפעיל את הצהרון כפי שהיה כל השנה בגן צבעוני עם הצוות שהילדים מכירים.

"מתחילת השנה היינו פחות מ-15 ילדים ועד עכשיו זה היה בסדר", אומרת אמא מהגן, "כשחזרנו מחופשת קורונה, הוחלט שזה לא כלכלי והחליטו לאחד את הצהרונים ביחד וזה בא על חשבון הילדים שלנו. חעירייה זה חוסך עלות של סייעת אחת. צריך להבין שהילדים עברו טראומה של חודשיים ואין צורך להעביר אותם זעזוע נוסף, ובטח ובטח ילדים קטנים לא צריכים להיות עם ילדים שתיכף עולים לכיתה א'. הם ממש דחקו אותנו לפינה ולא השאירו לנו יותר מידי ברירות".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "לאחרונה ביצעו מפעילי הצהרונים רישום מחדש לכל מסגרת הצהרון בעיר. בשל מספר הנרשמים הנמוך בחלק מן המקומות הוחלט לאחד גנים בכפוף להנחיות משרד הבריאות בנושא. הורי התלמידים הלומדים בצהרון של גן צבעוני העלו את חששם לגבי חציית הכביש במעבר בין המסגרות. מלבד העובדה כי שתי סייעות ידאגו להעביר בבטחה את 11 התלמידים, הרשות דאגה לקב"ט מטעמה אשר יסייע לצוות הגן לעבור את הכביש. מדובר בפיתרון אשר הוסכם ע"י כל הנוגעים בדבר, לרבות על הורי הצהרון המדובר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר