מנהל חדש לישיבת אמי"ת אלירז - עופר ארן .צילום גיל שגב
מנהל חדש לישיבת אמי"ת אלירז - עופר ארן .צילום גיל שגב

הרב עופר ארן ינהל את ישיבת אמי"ת אלירז

ארן יחליף את הרב יאיר שטבון שיעבור לישיבת אמי"ת ברוכין בשומרון לאחר שש שנים בישיבה

פורסם בתאריך: 9.6.20 12:07

הרב עופר ארן מונה לניהול ישיבת אמי"ת אלירז בפתח תקווה. ארן יחליף את הרב יאיר שטבון שיעבור לישיבת אמי"ת ברוכין בשומרון לאחר שש שנים בישיבה. על המינוי החליטו נציגי העירייה, רשת אמי"ת, ומשרד החינוך, בתום מכרז שנערך לתפקיד. ארן כיהן בשנה האחרונה כמנהל קרית החינוך אמי"ת המר ברחובות ולפני כן במשך שבע שנים כמנהל בית הספר היסודי אור זבולון באריאל, שם זכה גם בפרס החינוך המחוזי לשנת תשע"ז, מטעם המזכירות הפדגוגית של משרד החינוך.

ארן הינו תושב פתח תקווה, קצין בצה"ל ובוגר ישיבת הסדר. הוא בעל תואר שני בהוראת התורה שבעל פה מאוניברסיטת בר אילן ובוגר קורס אבני ראשה להכשרת מנהלים וקורס גישור.
רמי גרינברג, ראש העירייה, בירך על המינוי ואמר כי בשנותיו כמנהל גילה ארן יכולת מנהיגות, חזון ויצירתיות וכי הוא בטוח שבעזרת צוות מורים מצוין וחלום חינוכי חדשני שנבנה בישיבת אמית אלירז, הוא ימשיך את ההצלחה ויביא את הישיבה לפסגות חדשות.
ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמי"ת, הודה לרב יאיר שטבון על שליחותו ואיחל לו הצלחה במשימה הבאה. "הרב שטבון בנה בישיבה תשתית יוצאת מהכלל של עשיה חדשנית ובנה לתלמידיו מקום חינוך ערכי ולא שגרתי, המתאים לשאת את שמו של אלירז פרץ, שאישיותו והקרבתו הן סמל להקרבה ולנתינה למען החברה והמדינה", אמר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר