גן ילדים צילום אייל טואג
גן ילדים צילום אייל טואג

הילד היה בבידוד או שהמסגרת נסגרה בגלל חולי קורונה? תקבלו החזר כספי

חברי המועצה ישראל פרידמן ושמעון ברגמן פנו לעירייה בנושא. ההחזר יתבצע עבור מסגרות הבוקר, תשלום אותו גובה העירייה

פורסם בתאריך: 13.7.20 11:15

עיריית פתח תקווה תחזיר באופן יחסי כספים להורים, עבור מסגרות הבוקר שנסגרו או תלמידים שנכנסו לבידוד.
בשבוע שעבר שלחו חברי מועצת העיר ישראל פרידמן ושמעון ברגמן, פנייה לראש העיר להחזר תשלום על קייטנות שנסגרות בעקבות הבידוד. במכתב הם מציינים שבעקבות פניות רבות של הורים תושבי העיר אודות המצוקה הכספית, הם מבקשים שיורה למינהל החינוך ולמוסדות החינוך לבצע החזר כספי להורים שילדיהם מנועים מהשתתפות בבית הספר והגנים של החופש הגדול. "עם התגברות המקרים של חשיפה לצוות חינוכי מאומת או של תלמידים ובעקבות הנחיית העירייה שגם מי שאינו מחויב בידוד אך בביתו אדם המחויב בידוד נאסר עליו מטעמי זהירות ומניעת הדבקה ללכת למוסד החינוכי, נוצר מצב של ילדים רבים שאינם משתתפים בפעילויות והלימודים של בתי הספר בתקופת חודש יולי וראשית אוגוסט", הם כותבים. "בנוסף, העירייה מחמירה בנוהל סגירת בתי ספר ומורה לסגור כל בית ספר שבו נתגלה חולה מאומת כך שמרבית בתי הספר מושבתים לתקופות שונות".

עוד הם מציניים שהיות ופתח תקווה באשכול סוציו אקונומי גבוה, נדרשים ההורים לשלם 360 שקלים עבור בית הספר של החופש הגדול, עלות בוקר בלבד, ללא הצהרונים, אותם משלמים ההורים בנפרד למפעילים.
מלשכת דובר העירייה נמסר: "בהתאם להנחיה שיצאה עוד במהלך שבוע שעבר, העלות עבור מסגרות הבוקר – אותה גובה העירייה – תוחזר באופן יחסי לימים בהם התלמידים נדרשו בבידוד. כמו כן, הרשות פעלה לפנים משורת הדין בנושא זה והחזירה גם את יתרת הימים להורים שבחרו לא לשלוח את ילדיהם גם בתום ימי הבידוד. בנוגע למסגרות הצהריים, התשלום נגבה ע"י מפעילי הצהרונים וככל שתתקבל הנחיה ממשרד החינוך בנושא, המפעילים יידרשו לפעול על פיה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מירית

    מפתיע בהתחשב שלמרות הבקשות החוזרות ונישנות עוד לא קיבלנו החזרים על הזנה וחוגים לתקופת הסגר במהלך השנה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר