מכבי פתח תקוה בגמר הגביע. צילום ניר קידר

עם מחמאות, אבל בידיים ריקות | מכבי פתח תקוה הפסידה להפועל באר שבע בגמר הגביע

המחצית הראשונה בגמר גביע המדינה הייתה שקולה, אבל המחצית השנייה הייתה כמעט במעמד צד אחד. הפועל באר שבע הייתה טובה יותר, כבשה פעמיים, וזכתה בגביע המדינה בצדק

פורסם בתאריך: 13.7.20 22:56

הם חלמו על זכייה בגביע אחרי שעשו דרך ארוכה ויפה עד לגמר, אבל משחק הגמר נגד הפועל באר שבע, ובעיקר המחצית השנייה שלו, היו כבר סיפור אחר. מכבי פתח תיאלץ להמתין לזכייה בתואר אחרי עשרות שנים, אחרי שנוצחה הערב על ידי הפועל באר שבע 2:0, משני שערים במחצית השניה, של בן סהר (49) ושל ז'וסואה (61), לרשתו של השוער הצעיר דור חברון, שהצבתו בהרכב הפותח הפתיעה רבים.

אבי לוזון כבר מבין שלא יחזור עם גביע הביתה. צילום ניר קידר

נסע לבאר שבע, גביע המדינה. צילום ניר קידר

בעוד המחצית הראשונה הייתה שקולה, המחצית השנייה הייתה במעמד צד אחד. באר שבע שלטה בה, יכולה הייתה להגדיל את התוצאה, ואף כבשה שער נוסף (אורן ביטון) שנפסל בגלל נבדל. במחצית הראשונה באר שבע החזיקה יותר בכדור אבל מול הסגירה הנכונה של מכבי פתח תקוה הנעת הכדור של באר שבע הייתה איטית והיא מיעטה להגיע למצבים. מנגד באר שבע השאירה יותר שטחים למכבי פתח שניצלה את זה להנעת כדור מהירה יותר בביציאה להתקפה.

מרואן קבהה נגח בתחילת המשחק לקורה ומצד שני בעט אור אינברום למשקוף. בעיטת עונשין של ז'וסואה פגעה בשחקן הגנה של מכבי פתח תקוה שעמד בחומה והוסטה למשקוף סמוך לשריקה להפסקה. מוחמד סרסור היה צריך לקבל לפחות צהוב לאחר כניסה גסה ומכוערת בז'וסואה כבר במחצית הראשונה, אבל אוראל גרינפלד לא שלף.

לויטה קולט כדור מול עבדה שהיה חלש מאוד. צילום ניר קידר

באר שבע כבשה כבר בתחילת המחצית השנייה כאשר ז'וסואה בישל לסהר והשתלטה על המשחק. גם החילופים של גיא לוזון לא הצליחו לשנות את המשחק מבחינתה של מכבי פתח תקוה, ובתואר שמכבי פתח תקוה כל כלכך רצתה וחלמה עליו, זכתה הפועל באר שבע ובצדק רב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר