רמי גרינברג בסיור המשותף עם מנכ"ל נתע חיים גליק. צילום עיריית פתח תקוה
רמי גרינברג בסיור המשותף עם מנכ"ל נתע חיים גליק. צילום עיריית פתח תקוה

רחוב קרול, נווה גן, מסוף התחבורה והרכבת הקלה: שינויי תחבורה משמעותיים בפ"ת

בסיור משותף של ראש העירייה ומנכ"ל נת"ע הוחלט לפתוח לתנועה את צומת קרול ליוצאים משכונת נווה גן לשלושה כיוונים. סוכם מועד לתחילת נסיעות מבחן של הרכבת הקלה בז'בוטינסקי

פורסם בתאריך: 26.7.20 18:10

ראש העירייה רמי גרינברג, יחד עם גורמי המקצוע במינהל ההנדסה ובאגף התנועה בעירייה, ערכו היום (ראשון) סיור עם מנכ"ל נת"ע חיים גליק, על תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה הנמצא לקראת השלמת ביצוע. בין הנקודות שבהן התמקד הסיור: צומת הרחובות קרול ואורלוב, דנקנר פינת ז'בוטינסקי ודנמרק פינת רבין. לקראת חודש מאי 2021 יחלו נסיעות המבחן של הרכבת הקלה על ציר ז'בוטינסקי.

גרינברג בסיור המשותף עם מנכ"ל נתע חיים גליק. צילום עיריית פתח תקוה

בין היתר הוחלט בסיור לפתוח השבוע את צומת קרול כולל אפשרות ליוצאים משכונת נווה גן לפנייה שמאלה למזרח, ישר לצפון וימינה למערב. מדובר בבשורה משמעותית לתושבי השכונה. בנוסף, נידון עם נת"ע גם פתיחת מסוף התחבורה הציבורית אבנת, לקראת סוף חודש אוגוסט. הנושא מצוי בשלבי תיאום מתקדמים מול משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון.

גרינברג אמר: "במסגרת שיתוף הפעולה עם נת"ע, משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון, אנחנו מקדמים הרבה מאוד פרוייקטים אשר יהפכו את פ"ת לעיר עם השקעות התחבורה הכי טובות במדינה. מדובר בפתרונות תחבורה אשר במסגרתן תופעל הרכבת התחתית, הרכבת הקלה, יוקמו נתיבי תחבורה ציבורית, מחלפים ועוד. בעזרת פיתוחים אלו, פ"ת תהפוך להיות המטרופולין הגדול ביותר עם רשת התחבורה הציבורית הטובה ביותר בישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רועי

    אם הרכבת בפתח תקווה מוכנה – איזה סיבה, למען השם, ישנה כדי לא להפעיל אותה כבר עכשיו, גם אם לא כל הקו האדום מוכן? מה שמוכן – צריך להפעיל ויפה שעה אחת קודם!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר