שוק פתח תקוה הריצוף החדש למצולמים אין קשר לכתבה

זמן פציעות בשוק: "הרצפה החדשה גורמת להחלקות"

העירייה השקיעה בשדרוג הריצוף בשוק, אך לדברי קונים ובעלי דוכנים הרצפה החדשה גורמת להחלקות. בעירייה אומרים: "אנחנו בוחנים בימים אלה פתרונות נוספים אשר ימנעו החלקה"

פורסם בתאריך: 19.8.20 08:37

תושבים אשר מגיעים לשוק פתח תקוה, מתלוננים שהרצפה החדשה, אשר שודרגה על ידי העירייה בתקופת הקורונה, מסוכנת, גורמת להחלקות ויש תושבים אשר כבר נפצעו כתוצאה מכך. עוד הם טוענים שישי תושבים שאף שברו יד או רגל. "אני מגיעה כל שבוע לשוק", מספרת תושבת העיר, "והרצפה החדשה שהם עשו ברחבה המרכזית של השוק מאוד מסוכנת. מספיק שיש קצת מים או עגבנייה מרוסקת ואתה יכול להחליק. אני נפלתי ולמזלי רק קיבלתי מכה, אבל לפי הסוחרים בשוק, יש אנשים ששברו את היד ואפילו את הרגל".

בעל דוכן בשוק אומר: "לצערי, מי שלא שם לב מחליק. יש בעיה בניקוז של המים שנשארים על המשטח והחומר שהם שמו לא טוב. אנשים מבוגרים נופלים וזה מאוד מסוכן". יו"ר ועד סוחרי השוק, רפי פריינטה, מציין: "אני יודע שזה הגיע לראש העירייה והוא מנסה לפתור את הבעיה ונתן הוראה שזה יעשה בהקדם. אני מאמין שיטפלו בזה הכי מהר שאפשר, כי זה מאוד מסוכן".
עבודות ציפוי רצפת השוק החלו בזמן תקופת הקורונה, כאשר השוק היה סגור למבקרים. העירייה ריצפה את השוק באמצעות שכבת בטון עם ציפוי אפוקסי, בעלות שהוערכה בכמיליון וחצי שקלים, במטרה לשפר את איכות הרצפה כדי שתוכל לספוח נוזלים ולמנוע נפילות.
מלשכת דובר העירייה נמסר: "במסגרת השדרוג הכולל שהשוק עבר לאחרונה, הרצפה צופתה בשכבת בטון עם ציפוי אפוקסי. מדובר בציפוי אשר לו יתרונות רבים, ביניהם, הוא איננו סופח נוזלים הניגרים מסחורות השוק, הרצפה בעלת שטח פנים אחיד וישר המונע נפילות עקב מהמורות והיא בעלת מראה אחיד ואסתטי. בהתאם לכך גם שודרגה מערכת הניקוז בשוק והותאמה שיטת הניקוי. לצד זאת, בהמשך למספר תלונות שהתקבלו בנושא, אנחנו בוחנים בימים אלה פתרונות נוספים אשר ימנעו החלקה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    הפקידים בעירייה יושבים מאחורי המקלדת , לא יוצאים לשטח , מקבלים יעוץ מחברות אינטרסנטיות שמציעות מוצרים שלא תמיד מתאימים. לא תמיד הזול הוא הקובע.
    עכשיו העירייה תצטרך להשקיע הרבה כסף מיותר בגלל אי התאמת הריצוף ובגלל פקידים שלא יודעים לנסח מפרטים טכניים לבעלי המקצוע .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר