התחנה המרכזית, המחלף החדש: כל הפרויקטים שעלו בפגישה בין רמי גרינברג ומירי רגב

שרת התחבורה ביקרה היום בעירייה פתח תקוה ויחד עם בכירים נוספים נפגשה עם ראש העירייה רמי גרינברג לדיון על קידגום פרויקטים תחבורתיים רבים בעיר. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 7.9.20 17:58

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, נועד הבוקר (שני, 7.9) בבניין העירייה עם שרת התחבורה מירי רגב ודן עימה על הרחבת מערך התחבורה הציבורית לקראת תחילת הפעילות של הרכבת הקלה בשנים הקרובות, וכן בתקצוב והאצת פרוייקטים תחבורתיים שונים בעיר. בפגישה השתתפו בכירים במשרד התחבורה, מנכ"ל נתיבי אילון, איתמר בן מאיר, מנכ"ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ, מנכ"ל רכבת ישראל, מיכה מייקסנר וגורמי הרשות הרלוונטיים במינהל ההנדסה.

במהלך הפגישה הציג גרינברג בפני השרה את האתגרים העומדים בפני הרשות בנושא התחבורתי, לרבות תוספות הבניה הצפויות בסירקין וההתחדשות העירונית במרכז העיר, אשר נשענים על הפיתוח התחבורתי המתוכנן.
בין היתר הוצג בדיון פיתוח המקטע החדש בדרך אם המושבות לכיוון מזרח (ראש העין) לרבות הקמת מחלף והוספת נת"צ אשר צפוי לעלות בועדה המטרופולינית בסוף אוקטובר, פיתוח התחנה המרכזית החדשה והקמת חלופה לחניית האוטובוסים של חברת דן אשר תשמש את האוטובוסים של החברה בזמן הקמת התחנה המרכזית, קידום מסופי התחבורה ברח' כץ ומנחם בגין, ההפרדה המפלסית ברמת סיב (רבין/ משה דיין) שתאפשר מעבר תחבורה ציבורית בין צפון לדרום, תקצוב ההפרדה המפלסית הנמצאת בדרך אם המושבות – כביש 4 שתאפשר יציאה לכיוון צפון, פיתוח שבילי אופניים – שביל השרון, במסגרת תכנון ה-"אופנידן", הסדרת החניון לבאים לתחנת הרכבת ירקון ועוד.

השרה העלתה את הצורך בפיתוח שבילי אופניים המובילים לתחנות התחבורה הציבורית, לרבות הרכבת הקלה והכבדה וכן גישה לתחנה המרכזית החדשה בעיר. בנוסף, השרה הדגישה את שינוי המדיניות בנוגע לתחבורה הציבורית ועל הצורך העיקרי במתן פתרונות להפעלתה באופן יעיל ומותאם למציאות המשתנה.

השרה רגב אמרה: "פתח תקוה, אם המושבות היא עיר בהתפתחות מואצת עם צרכים רבים בתחום התחבורה. שמחתי להיפגש עם ראש העיר הנמרץ, ידידי רמי גרינברג ולסכם עמו בין היתר על תקצוב והאצת קידום התחנה המרכזית החדשה כראוי לעיר וקידום שדרוג הפרדה מפלסית של דרך אם המושבות בעיר. נמשיך לעבוד יחד בשיתוף פעולה על מנת לתת מענה לצרכים התחבורתיים של תושבי העיר".

ראש העירייה גרינברג אמר: "אני מברך על שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לרשות אשר מניב פתרונות תחבורתיים ומרחיב את ההיצע התחבורתי בכל העיר. שרת התחבורה, מירי רגב ואני רואים עין בעין את הצורך בתחבורה ציבורית יעילה ואנחנו פועלים יחד עם כלל הגורמים הרלוונטיים כדי לקדם נושא חשוב זה. כפי שניתן לראות, בשנים הקרובות פתח תקוה תעבור מהפכה תחבורתית עם תחילת הפעילות של הרכבת הקלה, המטרו והרכבת התחתית שתיכנס לעיר, לצד שאר הפתרונות התנועתיים שאנחנו מקדמים עבור התושבים וכן עבור העובדים באזורי התעשייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר