ד"ר יוסף מנקס, רופא נשים- נפטר הבוקר מדום לב

הלם: רופא הנשים האהוב, ד"ר יוסף מנקס, התמוטט ומת במהלך עבודתו במרפאה

ד"ר מנקס התמוטט היום במסדרון במרפאת רוטשילד. הוא פונה תוך ניסיונות החייאה לבית החולים בילינסון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הוא טיפל במסירות ובמקצועיות באלפי נשים בפתח תקוה, בראש העין ובסביבה

פורסם בתאריך: 1.10.20 15:10

ד"ר יוסף מנקס, רופא נשים אהוד ומוערך שטיפל לאורך השנים באלפי נשים מראש העין, פתח תקוה והסביבה, נפטר הבוקר (חמישי) בפתאומיות מדום לב, במהלך משמרת שגרתית במרפאת כללית ברחוב רוטשילד בפתח תקוה. מנקס ז"ל, בן 77 במותו, עבד במשך כ-20 שנה כרופא נשים במרפאת כללית במרכז המסחרי נווה אפק בראש העין ובמקביל טיפל בנשים במרפאת רוטשילד במרכז פתח תקוה.
ד"ר מנקס התמוטט היום סמוך לשעה 11:00 בבוקר במסדרון במרפאת רוטשילד. למקום הוזעקו צוותים של מד"א ואיחוד הצלה, אשר החלו לתת לו טיפול במקום ופינו אותו תוך כדי ניסיונות החייאה לבית החולים בילינסון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

ד"ר מנקס היה אהוד בקרב המטופלות שלו, שאת חלקן ליווה במשך עשרות שנים. הוא נחשב לרופא אדיב ומקצועי, חבר טוב ואהוד על כולם. שמו יצא למרחקים בשל הטיפול הרפואי האישי והמסור שנתן לכל אחת ואחת מהמטופלות שלו. "הוא היה אחד הרופאים הבכירים והמוכרים בעיר", מספר קולגה שלו, "הוא היה מאוד אהוב ומקצועי. הוא אהב את העבודה שלו וניתן היה לפנות אליו בכל שעה ותמיד הוא קיבל את כולם, לא משנה מה הייתה הבעיה".

אחת מנשות הצוות במרפאה סיפרה שבזמן ההחייאה, אחד החובשים במקום זיהה את ד"ר מנקס כמי שטיפל באשתו, בזמן שהייתה בהיריון והחל לבכות. "הוא ממש לקח את זה קשה, הוא ישב בצד, אחרי שהבין שהאדם בו הוא מטפל, טיפל באשתו ולקח לו כמה דקות להירגע מכך", סיפרה.
במחוז דן-פתח תקווה מסרו "המחוז מרכין ראש עם היוודע דבר פטירתו של ד"ר מנקס. אנו מבקשים לחזק בשעה קשה זו את משפחתו ואת הצוותים במרפאות בהן עבד, אשר ליוו את יוסי לכל אורך דרכו המקצועית. יהי זכרו ברוך".

ד"ר מנקס ז"ל יובא למנוחות מחר (שישי) ב-10:30 בבית העלמין סגולה בפתח תקוה. ניחום אבלים בבית המנוח ברחוב קק"ל 25 בפתח תקווה.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

20 תגובות
  1. רחל

    אני בהלם!! רופא ובן אדם מקסים!! אדם משכמו ומעלה. תמיד ובכל עת נכון לעזור ולענות על כל שאלה..
    יהי זכרו ברוך!

  2. לילי

    אבדה גדולה למשפחתו ולציבור המטופלות שלו
    .רופא מעולה ואדם נפלא. יהי זכרו ברוך.

  3. הראל

    יוסי היקר והאהוב שלנו כל כך !! הלם טוטאלי.
    אנחנו בשוק. שני, אבישי, רוני וכל המשפחה היקרה והאהובה שלנו כל כך, אני וכולנו המומים וכואבים מאוד את לכתו בטרם עת של יוסי היקר והמדהים שכולנו אוהבים ומתגעגעים אליו כל כך. זה בלתי נתפס לכתוב על יוסי בלשון עבר. הוא היה האדם הכי חי בעולם. אנחנו פשוט לא מאמינים שהוא איננו איתנו. כואב הלב מנשוא. אנחנו אוהבים אתכם ומשתתפים עמכם בצער הנורא, העמוק והיגון הכבד בשעה קשה זו. יהי זכרו של יוסי היקר ברוך לעולמי עד. מחר נהיה איתכם בהלווייה כמובן, נבוא ללוות את יוסי המלאך היקר, הבעל, האבא, הסבא, החבר האהוב כל כך בדרכו האחרונה. בלתי נתפס. אנחנו בוכים ולא מאמינים. הוא בוודאי נפגש עכשיו עם אבא וסבא אפרים שלנו, אבינו היקר זכר צדיק לברכה. פשוט אין מילים לתאר את העצב והיגון הבלתי נגמרים והבלתי נתפסים על האבדן הכל כך נורא. יהי זכרו ברוך לעולמי עולמיה. יוסי הכל כך יקר וכל כך אהוב איננו, עצב וכאב שאין מילים לתאר אותן. כל כך אהבתי אותו !!

    https://www.melabes.co.il/news/66361#

  4. משפחת בכר כפר גנים

    למשפחת מנקס משתתפים בצערכם. ד"ר יוסי מנקס היה רופא מדהים מקצועי ועם לב ענק. חייכן אופטימי אהוב על כולם.

  5. שרי

    איזו אבידה רופא משיכמו ומעלה אהוב מסור אדיב ומכבד כל אחת ואחת מדהים אבידה לרפואה שלנו יהי זיכרו ברוך אסון

  6. ברוך דיין האמת

    יהי זכרו ברוך
    גלילה שנכתבה בכתבה נכונה. היה רופא מקצוען, אדיב, נעים הליכות, השרה אוירה טובה.

  7. אילנה חננאל

    דוקטור מנקס טיפל בי שלושת הילדים יהיה זכרו ברוך איש עם סבלות אורך רוח יחס לכל מטופלת אהבתי אותו

  8. רחל

    רופא משכמו ומעלה אדם עם נשמה ענקית. כאילו שהלכת לרופא פרטי וקיבלת שירות VIP.
    יהי זכרו ברוך

  9. חנה אסולין

    דוקטור מנקס איש יקר ואהוב
    תמיד אזכור אותך כאיש שמח
    אבדה גדולה לנו
    יהי זכרך ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר