צוות המרפאה עם מנהלת מחוז דן-פ"ת ד"ר יעל רייכנברג (במרכז). צילום דוברות מחוז דן-פ"ת

"אנחנו מתרגשים להיות כאן". כללית חנכה מרפאה חדשה בנווה גן

"אנחנו אמנם מרפאה חדשה, אבל יש לנו צוות מיומן עם ניסיון של עשרות שנים", מבטיחה מנהלת המרפאה, ד"ר יפעת אטיאס

פורסם בתאריך: 8.11.20 16:12

קופת חולים כללית חנכה היום (ראשון) מרפאה חדשה בשכונת נווה גן, שכוללת שירותי רפואת משפחה וילדים, רוקחות ושירותי משרד. המרפאה, השוכנת במבנה תלת-קומתי ברחוב מבצע הדקל 18, משתרעת על פני שטח של 300 מ"ר. המרפאה תספק שירותי רפואה לכ-5,000 מתושבי השכונה.
את המרפאה תנהל רופאת הילדים ד"ר יפעת אטיאס, שעבדה עד לאחרונה במרפאת רום, וכעת תמשיך לקבל ילדים בנווה גן, כשבהקדם יצטרף אליה רופא ילדים נוסף. ד"ר אבי סנדובסקי, מומחה לרפואה פנימית שעבד כרופא במיון של בתי החולים השרון ואיכילוב, יעניק שירותי רפואת משפחה, ולצדו יעבוד ד"ר אלעד גולדברג, פנימאי בבית החולים בילינסון שביצע תת-התמחות במחלות זיהומיות, ולו מעורבות רבה בהתמודדות עם הקורונה.

המרפאה החדשה של כללית בנווה גן. צילום דוברות מחוז דן-פ"ת

"אנחנו באמת מתרגשים להיות כאן, חיכינו לזה הרבה זמן", אומרת מנהלת המרפאה, ד"ר אטיאס, "אנחנו אמנם מרפאה חדשה, אבל יש לנו צוות מיומן עם ניסיון של עשרות שנים במתן שירותי רפואה מתקדמים. כולנו כאן חדורי מוטיבציה ומבטיחים למטופלים שירות מכל הלב, יחד עם מרפאה ובית מרקחת חדשים ויפים. בתקופת הקורונה נהיה זמינים גם בתורים טלפוניים ובמתן מענה למטופלים במייל, והחל משבוע הבא אנו גם צפויים לקבל חיסונים נגד שפעת לילדים, ולמבוגרים מעל גיל 50".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר