גן ילדים לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

"צרחות ובכי" | תלונה של הורים על אלימות לכאורה של גננת כלפי ילדים בגן בפתח תקוה

כך פורסם אתמול בחדשות 13. אחת האמהות הצמידה מכשיר הקלטה לחולצה של בתה. הורים טענו גם כי במספר מיקרים נעלה הגננת ילדים בחדרים בגן. הוגשה תלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 19.11.20 15:57

בחדשות 13 פורסם אתמול (רביעי) שהורים מפתח תקוה הגישו תלונה במשטרה כנגד גננת בגן בעיר. אחת האימהות הצמידה מכשיר הקלטה לחולצה של בתה ובסוף היום שמעה צרחות ובכי של ילדים. בתלונה טענו הורים כי בחודש האחרון התלוננו ילדיהם להתנהגות אלימה לכאורה של הגננת כלפיהם, ועל כך שבמספר מיקרים נעלה לכאורה הגננת ילדים בחדרים בגן.
עוד אמרו הורים כי מדובר בגן ילדים בגילאי טרום טרום חובה ובשלב הזה מפקחת הגן נמצאת איתם בקשר רציף.
מהנהלת הרשת שהגן הוא חלק ממנה, נמסר: "מדובר בגננת וותיקה שתמיד הייתה אהובה על הילדים עם מעל עשר שנות פעילות בגן, כשקודם לכן לא התקבלה תלונה עליה ולהיפך. חשוב לציין שאיננו מקילים ראש בנושא ואנו עורכים בירור מעמיק בשיתוף כל הורי הגן וכל הגורמים המקצועיים ואנו נפעל בהתאם כשטובת ילדי הגן לנגד עינינו תמיד".
מהמשטרה נמסר: "נסיבות המקרה נבדקות".
מדוברות העירייה נמסר: "מדובר בגן המופעל על ידי רשת פרטית והנושא מטופל כעת על ידי המשטרה. לצד זאת, הגורמים הרלוונטיים בעיריית פתח תקוה עומדים בקשר עם ההורים ורשת החינוך ומעניקים להם סיוע בכל שנדרש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עו"ד

    כל מקרה של אלימות הוא מזעזע. יחד עם זאת זה לא חוקי לשים מכשיר הקלטה כשאתה לא חלק מההקלטה. כלומר, האם המקליטה עברה על החוק. גם אם הייתה שם אלימות, ניתן לתבוע את המקליט או המקליטה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר