רחוב צלח שלום.

"בנס האופנוע לא פגע בילדים". תלונות קשות על מצב מספר כבישים בהדר גנים ובעמישב

העבודות הסתיימו בינואר, אך מאז הכביש לא נסלל מחדש: תושבים מתלוננים על מצב הכבישים ברחוב צלח שלום וברחוב זקן השומרים ואומרים: "מדובר בסכנה ממשית"

פורסם בתאריך: 3.12.20 07:31

תושבים מהדר גנים ומעמישב מתלוננים על מצב חלק מהכבישים בשכונה. לטענתם, כבר לפני כשנה וחצי הם פנו לעירייה בנוגע לתיקון הכבישים ברחובות זקן השומרים בהדר גנים וצלח שלום בעמישב וזאת לאור עבודות שנעשו במקום, אך דבר לא השתנה. לטענתם הכבישים מלאים בורות ומהווים סכנה נהגים ולהולכי רגל. הם מציינים כי בינואר השנה הסתיימו העבודות של מיתב ונאמר להם שצריך להמתין זמן מסויים בשל תזוזות הקרקע ושבתוך חצי שנה יבוצעו עבודות לתיקון המצב.

"שכונת הדר גנים היא שכונה גדולה, יש את האזור הוותיק ואת האזור החדש יותר ויש תחושה שלאזור הוותיק פחות מתייחסים", אומר הפעיל החברתי, אלי סמואל, תושב השכונה. "לצערנו, אנחנו מרגישים ששכחו אותנו. לפני כשנה וחצי התחילו במקום עבודות תשתית ומאז הכבישים הפכו להיות סיוט אחד גדול, אנשים מתקשים לנסוע בהם ויש סכנה של החלקה. העבודות הסתיימו בסביבות ינואר השנה. כשפנינו לעירייה, אמרו לנו שהם מחכים שהקרקע תסיים לזוז ואז יתחילו לשפץ את הכבישים והמדרכות ותוך חצי שנה יתחילו לעבוד במקום, לצערי חצי שנה הפכה לשנה וכל פעם שאנחנו פונים, אנחנו לא ממש מקבלים תשובות".

רחוב זקן השומרים עמישב/ הדר גנים פתח תקווה

מה צריך לעשות במקום?

"העירייה צריכה ליישר את הכביש ולסלול אותו מחדש וכן לסדר את המדרכות. כל הרחוב נראה כמו אתר בנייה וצריך להבין שבהמשך יש שני בתי ספר וילדים קטנים וזה מסוכן להם. מדובכר בסכנה ממשית". הוא מספר על מקרה שאירע במקום באחרונה: "לפני מספר שבועות, היה מקרה של רוכב אופנוע שהחליק במקום. הוא לא נסע מהר, אבל הוא החליק על הכביש ובנס לא פגע בקבוצת ילדים שעמדו בצומת".

רחוב זקן השומרים עמישב/ הדר גנים פתח תקווה

תושב אחר מוסיף: "אם זה היה כביש באחת השכונות החדשות, אפילו בהדר גנים החדשה, כבר היו משפצים ומסדרים, אצלנו יש אוכלוסייה יותר חלשה ופחות דורשת ולכן הם מנצלים את זה".

מדוברות העירייה נמסר: "באיזור המדובר בוצעו עבודות שידרוג וטיפוח כפי שלא נעשו שנים רבות. כפי שהובהר בעבר, בחצי השנה האחרונה בוצעו עבודות של מיתב במקום המדובר ושדרוג האזור יעשה בהמשך יחד עם הכיכר שכבר הוקמה מול בית הספר מורשה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר