נווה גן
נווה גן צילום ארכיון באדיבות התושבים, לבניין המצולם אין קשר לכתבה

"הוא נראה תמים". תושבים בנווה גן חוששים מגבר שמסתובב בשכונה בנסיבות מחשידות

התושבים סיפרו שהוא מבקש מנערים את קוד הכניסה לבניינים, נכנס אליהם, ועוד. בעקבות תלונה הוא נעצר ונחקר, ולאחר מכן שוחרר בתנאים מגבילים. "חשוב שכולם יידעו וייזהרו", אומר אחד התושבים

פורסם בתאריך: 10.12.20 13:20

המשטרה עצרה וחקרה גבר בשנות ה-30 המאוחרות לחייו שהסתובב בנסיבות מחשידות בשכונה, ביקש במספר בניינים את קוד הכניסה, נכנס לבניינים שאינו מתגורר בהם ועוד. זאת בעקבות תלונה שהגישו תושבים. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים.

תושבים בשכונה התלוננו באחרונה על כך שגבר בשנות ה-30 המאוחרות לחייו מסתובב בשכונה ומדבר עם נערים. בהודעה שפרסם אחד התושבים בדף הפייסבוק של השכונה הוא כותב "השיטות שלו הן: מסתובב במרחב הבניין, בקומות ובחניון. נכנס למעליות עם נערים, כנראה כדי לבדוק באילו קומות המעלית עוצרת. מבקש מילדים קוד כניסה לאינטרקום ומדבר איתם. משתמש בטלפון של ילדים או נערים ומחייג (ככל הנראה לשמור את המספר). נראה תמים מאוד ובלתי מזיק". אותו תושב ביקש מההורים להזכיר לילדים לא לדבר עם זרים ולא לתת להם את הנייד האישי שלהם ולהתקשר למשטרה במידה ורואים אותו. הוא ציין שמדובר באיש קירח, מבנה גוף רזה, צבע עורו שחום, גובהו 170 ס"מ לערך.

אחד התושבים אשר נתקבל בגבר ואף הגיש תלונה במשטרה, סיפר: "אני מתגורר בשכונה ופעמיים ניגש אלי הגבר הזה. בפעם הראשונה זה היה ברביעי שעבר, הייתי בחניון של הבניין והוא ביקש ממני שיחת טלפון, משהו לא נראה לי הגיוני ואמרתי לו שאין לי קליטה והוא ניסה לשכנע אותי לבוא איתו הצידה, התחמקתי ממנו והתקשרתי למשטרה, הם הגיעו חיפשו אותו ולא מצאו. ביום רביעי בלילה, יצאתי עם הכלבה לטיול וכשחזרתי אני רואה אותו יוצא מהמעלית של הבניין שלנו ומזמין אותי להצטרף אליו, אמרתי לו תודה ושאני מחכה למעלית השנייה והוא עלה לאחת הקומות למעלה, למרות שהוא לא גר בבניין. גם הפעם התקשרתי למשטרה, כי הוא נראה לי חשוד והם הוציאו את הסרטונים וראו אותו. ביום שבת ההורים שלי יצאו עם הכלבה וראו אותו פעם נוספת בכניסה לבניין שלנו, הם התחילו לתחקר אותו ושאלו למה הוא מבקש נייד, אם יש לו טלפון. הם לא נתנו לו ללכת והזמינו משטרה שעכבה אותו לחקירה. אחרי המקרה, פרסמתי את הסיפור בקבוצה של הבניין שלנו ואז הסתבר לי שאני לא היחיד שנתקל בו. מאוד חשוב לי שההורים, בעיקר לילדים צעירים ישימו לב. אנחנו גרים ליד שני בתי ספר יסודיים והמטרה היא שכולם יפתחו עיניים".

מהמשטרה נמסר: "החשוד נעצר על ידי המשטרה ביום ראשון (6.12) והובא בפני ביהמ"ש אשר הורה על שחרורו ממעצר בתנאים מגבילים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר